جوانان از ظرفیت معنوی ماه شعبان استفاده کنند

جوانان از ظرفیت معنوی ماه شعبان استفاده کنند

امام جمعه شهرستان کهنوج گفت: توصیه‌ام به جوانان این است که از فرصت‌های ماه شعبان استفاده کنند.

جوانان از ظرفیت معنوی ماه شعبان استفاده کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد نجنو در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«اقطاع خبر»؛ ضمن گرامیداشت ماه شعبان گفت: ماه شعبان، ماه بسیار با عظمتی است؛ ماهی که منسوب به پیامبر(ص) است و ایشان فرمودند”رحمت خدا بر کسی که ماه شعبان را گرامی بدارد و من را کمک کند”؛ منظور از کمک استفاده از سفارشاتی است که پیامبر(ص) در ماه شعبان تأکید کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان کهنوج ادامه داد: اگر از ظرفیت‌های ماه شعبان به خوبی استفاده کنیم، می‌توانیم راه و رسم بندگی خداوند، سعادت و کمال را بیاموزیم و بزرگانی که سالک این راه بوده‌اند، تأکید بر استفاده از ظرفیت ماه شعبان دارند.

وی بیان کرد: ماه شعبان با تمامی عظمت و ظرفیتی که دارد، دهلیز ماه مبارک رمضان است؛ به این معنی که کسانی که موفق می‌شوند از فرصت ماه شعبان استفاده کنند، می‌توانند از این دهلیز وارد ماه رمضان شوند و از ماه مهمانی خدا استفاده کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نجنو ابراز کرد: جوانان، نوجوانان و به ویژه کسانی که به دنبال این بودند تا مردم را از مسیر نظام و انقلاب جدا کنند، توصیه می‌کنیم که از فرصت پیش‌رو استفاده کنند و به دستورات دین، اسلام، نظام و انقلاب توجه کنند.

امام جمعه شهرستان کهنوج عنوان کرد: نظام اسلامی به برکت مکتب اهل بیت علیهم‌السلام در حال پیش‌روی و استقلال است و به معنای واقعی، در راه رسیدن به اهداف نورانی هستیم.

وی تأکید کرد: توصیه‌ام به جوانان این است که از فرصت‌های ماه شعبان استفاده کنند و همان‌ گونه که شاهد حضور جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف امسال بودیم که از این فرصت معنوی استفاده کردند.

انتهای خبر/م
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ارسال بیش‌از ۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی

ارسال بیش‌از ۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی

مدیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تاکنون ۲ هزار اثر به دبیرخانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *