حاج قاسم، قهرمان ملی و حماسه آفرین جهان اسلام است

حاج قاسم، قهرمان ملی و حماسه آفرین جهان اسلام است

امام جمعه جازموریان گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان ملی و یک حماسه آفرین برای ما و جهان اسلام است.

حاج قاسم، قهرمان ملی و حماسه آفرین جهان اسلام است

به گزارش خبرنگار اقطاع خبر از رودبارجنوب، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مسجد بازار شهر زهکلوت با حضور امام جمعه شهر زهکلوت،فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان رودبارجنوب و جمعی از خانواده شهدا و آحاد مردم برگزار شد.

 
حجت الاسلام و المسلمین صادقی امام جمعه جازموریان در ابتدای این برنامه با گرامیداشت مقام شهداء و سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و با قدردانی از حضور مسئولان، آحاد مردم و برگزارکنندگان این مراسم گفت: سخن گفتن از مردی که ۴۰ سال از عمرش را در مجاهدت خاموش گذراند کار بسیار سختی است و سال ها باید بگذرد تا با ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار آشنا شویم.
 
حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: حضور سردار شهید سلیمانی در دفاع مقدس به عنوان فرمانده خط شکن، از او یک شخصیت کم نظیر ساخت؛ شخصیتی که به تعبیر دشمنان، قدرتمند ترین فرد خاورمیانه و کابوس اسرائیلی ها بود.
 
وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از مصادیق نصرت الهی در زمان ما است. دشمن تصور می کرد بعد از شهادت کار تمام خواهد شد؛ اما به فرمایش مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی در زمان حیات دشمنان را شکست دادند و پس از شهادت نیز دشمنان را شکست داد.

وی در پایان افزود: آن تشییع چند میلیونی در ایران و عراق نشان از شکست استکبار دارد،شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با استکبار است و در همه دنیا سوگواره برای اسطوره ها در نهایت تبدیل به حماسه می شود. حاج قاسم مظهر قدرت آفرینی کشور ما است و مراسم های بزرگداشت این شهید تبدیل به حماسه شد، یک قهرمان ملی و یک حماسه آفرین برای ما و جهان اسلام است.

 
انتهای پیام/پ

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

قیمت پایین محصول خون به‌دل کشاورزان کرده است و برخی‌ها معتقدند با قیمت موجود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *