حاج قاسم به قیمت جان، نوامیس کردها در اربیل را حفظ کرد

حاج قاسم به قیمت جان، نوامیس کردها در اربیل را حفظ کرد


به گزارش اقطاع خبر پیش از ظهر امروز ماموستا ملا مرادی امام جمعه دیواندره کردستان در آیین تقریب روحانیت و مقاومت با بیان اینکه حاح قاسم سر داد تا سرهای ما بالا بماند و جان داد تا جانهای ما زنده بماند گفت: شهید سلیمانی در خصوص وحدت و تقریب، احیاگر ارزشهایی بود که در بعضی از نقاط آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب با وجود داعش سعی در اختلاف افکنی با راه اندازی شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی داشتند.

وی با اشاره به تبعید قوم کردنشین به کرمان در زمان پهلوی اول توضیح داد: سخن از کرمان سخت است مقاومت کرمان را ما از سال ۱۳۰۴ به بعد شنیدیم زمانی که رضاپهلوی منحوس قوم و قبیله کرد ما را به دو استان کرمان و یزد تبعید می کند این مردم کرمانی انصار ملت ما شدند چون ما آن زمان در مقابل طاغوت رضا پهلوی ایستادیم؛ کرمانی ها در آن زمان شعار وحدت دادند و وحدت شکنان را نصیحت کردند این ملت کرمان است، این سرزمین کریمان است سرزمینی با چنان کرامت و سخاوتی حقش است سرداری مثل سردار حاج قاسم سلیمانی ذوالفقار حیدر زمان تحویل جامعه دهد.

 

ماموستا ملا مردای اظهار کرد: حاج قاسم بر کل فارس و ترک و لر و شیعه وسنی دین دارد و سیدالشهدای جبهه مقاومت با قیمت جان و خون، نوامیس کردهای ما را در اربیل خریدند؛ ما ملت کرد راه حاج قاسم و منویات او را در روح و جان می پرورانیم.

امام جمعه دیواندره در حوزه تقریب روحانیت شیعه وسنی ایران اسلامی به عنوان مشعل داران هدایت، احیاگران شعله های امید، همیشه خادمان ملت بوده و جان عزیز را در راه جهاد تبیین، جهاد علمی، جهاد سیاسی و جهاد مالی تقدیم کردند چون روحانیت ما از جنس مردم است و بخاطر مردم و در کنار مردم برای کسب رضای خدا در پیشبرد اهداف اسلام ناب و منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

 

وی دامه داد: طلاب و روحانیون همیشه خادم ملت بوده و هستند و هیچ دسیسه ای و هیچ توطئه ای از خطوات شیطان بزرگ موجب سست شدن عنصر ارادت ویژه طلاب و روحانیت شیعه و سنی در کنار هم نسبت به منویات مقام معظم رهبری و امامین انقلاب نشدند و با افتخار طلاب شیعه و سنی می گوییم سرباز ولایت و خادم ملت هستیم.

 

ماموستا ملا مرادی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس ۶ برابر بقیه اقشار ما شهید روحانی و طلبه داشتیم تا زمانی که رهبری بصیر همچون امام خامنه ای داریم با وحدت و همگرایی چشم بدخواهان را کور می کنیم.

 

انتهای پیام/

 

  https://armanekerman.ir/vdccmsqsm2bq1e8.ala2.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *