حجاب سرمایه‌ای است که اسلام برای زنان قائل شده است

حجاب سرمایه‌ای است که اسلام برای زنان قائل شده است



به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری اقطاع خبر به نقل از  نوید شاهد کرمان، شهید «حسین عارفی» در سال ۱۳۴۶ در خانواده‌ای متدین در روستای جفریز از توابع شهرستان بافت چشم به جهان گشود.

وی تحصیلات ابتدائی را در همان روستا سپری کرد و سپس وارد مدرسه راهنمائی آیت‌الله طالقانی گوغر گردید. وی با شروع جنگ تحمیلی عشق مولایش حسین او را به میدان کارزار رهنمون شد و در عملیات مختلف از جمله رمضان والفجر و کربلای دو و سه و پنج شرکت نمود. از ویژگی‌های بارز اخلاقی ایشان بسیار صبور و بردبار بود و همیشه لبخند بر لب داشت. او عشق وافری به اهل بیت داشت و سرانجام در عملیات کربلای پنج و در منطقه عمومی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «حسین عارفی» را مرور می‌کنیم:

بسم رب الشهداء والصدیقین

مپندارید کسانی که در راه خداوند کشته می‌شوند فرموده‌اند بلکه انها زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورد. با سلام و درود بر منجی عالم بشریت، فرماندهی اصلی‌مان اقا امام زمان (عج) و نائب برحقش خمینی بت شکن و با سلام و درود بر رزمندگان پرتوان و سلحشور اسلام که حماسه می‌آفرینند و با سلام بر شهدای جنگ تحمیلی و شهیدان اسلام، آنهایی که از جان و مال زندگی خویش گذشتند و جان خویش را به خدای خود تقدیم کردند و او را صاحب اصلی جان خویش دانستند.

چند کلمه‌ای به امت حزب الله و مسلمان ایران و می‌گوئیم که امیدوارم مورد قبول آنها وخدای آنها قرار گیرد انشاءالله.

حال که عزم سفر کرده‌ام که یا در این سفر ماموریت حیات جاوید (اخروی )نصیبم می‌گردد و با حیات دنیوی هر چه مشیت الهی است و اگر حیات جاوید نصیبم شد از شما ملت عزیز و ارجمند میخواهم که به رهنمودهای امام عزیزمان این سرمایه خدائی که به ما عنایت شده است و راه او را روش قرار دهید.

همان طوری که قرآن میفرماید انا لله وانا الیه راجعون ما از خدائیم و باز گشتمان نیز بسوی خدا است پدر مهربانم پیام من نسبت به شما این است که در مرگ من گریه نکنید زیرا که شهید گریه ندارد، زیرا من خودم این را انتخاب کرده‌ام واین راه، راه انبیاء است، همان راه حسین بن علی (ع) که در آن درس آزادی، شجاعت و شهامت وشهادت است.

شما افتخارکنید که چنین فرزندی تربیت کرده اید و در راه اسلام فدا کردید و شما باید هم چنان صبر واستقامت داشته باشید، مبادا گریه کنید که دشمن با گریه کردن شما شاد می‌شود و من طلب عفو و بخشش از شما دارم، زیرا که شما رنج‌های فراوان نسبت به من تحمل کرده‌اید و من نتوانستم آن دین شما را جبران کنم و تقوا را پیشه سازید.

نماز بخوانید و دعا برای رزمندگان و جان امام کنید که خدا به شما اجر می‌دهد و از برادران عزیز و ارجمند و کسانی که قدرت و توانائی رزمیدن و جنگیدن را دارند، می‌خواهم که در جبهه جنگ اسلام حضور داشته باشند و در مرگم استوار و صابر باشند و امیدوارم که بتوانید راه این حقیر را ادامه دهید و آن اسلحه خونینی که از دستم افتاد بردارید و راهم را ادامه دهید و طلب عفو وبخشش از همگی شما دارم.

از خواهران خود می‌خواهم که آن سرمایه و ارزشی که خداوند متعال و اسلام عزیز برایشان قائل گردیده است و آن ارزش حفظ حجاب است و این ارزش و وقار خویش حفظ  نمایند امید است که مورد توجه همگی قرار گیرد.

انتهای خبر/  https://armanekerman.ir/vdcbg0b8frhbf8p.uiur.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *