حضور بیش از ۶۱۸ نیروی راهور در راه های استان در طرح نوروز/ پیش بینی افزایش۵۰ درصدی سفرها

حضور بیش از ۶۱۸ نیروی راهور در راه های استان در طرح نوروز/ پیش بینی افزایش۵۰ درصدی سفرها

مرتضی رضایی زاده گفت: بیش از ۶۱۸ نفر در راه های استان و بیش از۱۸۰ تیم گردش این کار را جاده ها انجام خواهند داد و آرزو داریم حتی شاهد یک حادثه منجر به مرگ هم در سطح محور های استان و همچنین داخل شهرستان ها با توکل به خداوند و حضور نیروهای استان نداشته باشیم.

حضور بیش از ۶۱۸ نیروی راهور در راه های استان در طرح نوروز/ پیش بینی افزایش۵۰ درصدی سفرها

به گزارش اقطاع خبر؛ سرهنگ مرتضی رضایی زاده در مراسم آغازین طرح نوروزی  اقدام مشترک پلیس راه و سازمان های امدادی استان کرمان گفت: بزرگترین عملیات ترافیکی سال یعنی رزمایش ترافیکی طرح نوروز را از امروز همزمان با سراسر کشور با شعار «قانون مداری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر» آغاز خواهیم کرد و تمامی دستگاههای خدمات رسان در این رزمایش و طرح نوروزی حضور دارند.
 
رئیس پلیس‌ راه شمال استان کرمان با بیان اینکه طرح نوروزی از امروز آغاز خواهد شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ با هدف کاهش آسیب ها و حوادث به اجرا ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: در طرح نوروز سال گذشته متاسفانه حدود ۵۳  نفر در حوادث ترافیکی در سطح استان جان خود را ازدست دادند و بیش از۶۶۰ نفرنیز مجروح شدند.
 
وی بیان کرد:با توجه به کاهش محدودیت های ستاد مقابله با کرونا، عید نیمه شعبان، پنجشنبه آخر سال وهمچنین ورود ماه مبارک رمضان، شرایط متفاوت تر از سال های گذشته است و الگوی سفر مردم هم قطعا در امسال نیز تغییر خواهد کرد و ما پیش بینی ۵۰ درصدی افزایش سفر ها را خواهیم داشت.
 
این مقام مسئول ادامه داد: چندین طرح ملی به همراه طرح نوروزی به اجرا گذاشته می شود که همزمان توسط همکاران نجام می شود که نیازمند این هماهنگی ها و نظارت ها است.
 
رضایی زاده افزود: در تمام ایام سال به خصوص طرح نوروزی ما وظایف سنگینی داریم بخصوص در ایام نوروز همگان ضوابطی که قانون تعیین کرده باید انجام دهند؛ تمام دغدغه بنده و همکاران ما سلامت مسافران نوروزی است و همه تلاش خود را از امروز به همراه سایر عزیزان و دستگاه های مرتبط به کار خواهیم گرفت.
 
رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان خاطر نشان کرد: بیش از ۶۱۸ نفر در راه های استان و بیش از۱۸۰ تیم گردش این کار را جاده ها انجام خواهند داد و آرزو داریم حتی شاهد یک حادثه منجر به مرگ هم در سطح محور های استان و همچنین داخل شهرستان ها با توکل به خداوند و حضور نیروهای استان نداشته باشیم.

انتهای پیام/
 
 
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *