حضور مردم در مراسم  ۲۲ بهمن، تمام معادلات دشمن به هم ریخت

حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن، تمام معادلات دشمن به هم ریخت


به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«اقطاع خبر»؛ سردار محمد علی نظر عصر امروز در جمع فرزندان شهدای غدیر ضمن عرض تسلیت شهادت امام موسی‌کاظم علیه‌السلام گفت: مقام معظم رهبری سخنان متعددی در زمینه خانواده و فرزندان شهدا بیان کرده‌اند؛ ایشان فرموده‌اند” خانواده‌های شهدا از لحاظ ارزش کاری که کردند و صبری که کردند، بلافاصله پشت سر شهدا قرار دارند. فرزندان شهید که صبر می‌کنند، رنج میبرند، سنگینی این غصّه بر روی دلهای آنها خیلی زیاد است امّا در عین‌حال ایستادگی می‌کنند، صبر می‌کنند، مقاومت می‌کنند، زبان به شکایت باز نمی‌کنند؛ این خیلی مهم است”.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیاناتی دیگر عنوان کرده‌اند” شما جوانان عزیز شاهد و فرزندان شهدا، یک امتیاز بر همه دارید و آن این است که پیوند خونینی با اسلام، قرآن و انقلاب، بین شما به وجود آمده است. یعنی دشمن اسلام، استکبار جهانی و قدرتمندان عالم، عزیزترین کس شما را، که در راه اسلام مبارزه می‌کرده است، از شما و ما گرفته‌اند. این، چیز کمی نیست…شهید ما – پدر شما – به میدان جنگ رفت و مبارزه کرد تا شهید شد. این مبارزه، مقدسترین مبارزه‌های عالم است. و این، یک یادگار در خانواده‌ شماست”.

وی بیان کرد: در چند ماه گذشته دشمن کار عملیات روانی و ادراکی را بر مردم ما انجام داد و در تلاش بود تا خصوصیات بارز انقلاب و نظام را زیر سوال ببرد و آنها می‌خواستند خانواده شهدا را نسبت به عملکرد پدرانشان بدبین کنند و به دنبال منحرف کردن خانواده شهدا و ملت ایران بودند و مردم هم جواب خوبی را در این زمینه به آنها دادند.

سردار نظری با تأکید بر اینکه با حضور مردم در مراسم  ۲۲ بهمن، تمام معادلات دشمن به هم ریخت، ابراز کرد: مردم کرمان و همچنین سایر نقاط کشور حضور بسیار خوبی در این مراسم داشتند که این حضور تجدید بیعت و همراهی با نظام و رهبری بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مقام معظم رهبری در سخنانی دیگر در خصوص شهدا فرموده‌اند” بعضی‌ها با داشتن چند فرزند در میدان جنگ به شهادت رسیدند… شما میتوانستید با گریه و زاری و اوقات‌تلخی مانع از رفتنش بشوید؛ میشد امّا این کار را نکردید. اینکه شما گذشت کردید، معنایش این است که شما در این مجاهدت سهیم هستید”.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در بیاناتی دیگر عنوان کرده‌اند” عزیزان من! جوانانی که پدرانتان را ندیدید، یا در دوران کودکی خود چند صباحی آنها را دیدید و رنج نداشتن پدر را در طول جوانی خود حس می‌کنید؛ ای فرزندان شهدا! پدران شما به این ملت، به این کشور و این مرزها عظمت و استقلال و آزادی دادند؛ خون پدران شما هدر نرفت”.

سردار نظری با اشاره به مثلث مردم، نظام و ولی فقیه اظهار کرد: هر چه خارج از این مثلث بود به معنای خط قرمز پدران شماست؛ بنابراین باید بصیرت، دشمن شناسی و جریان شناسی را رعایت کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شما فرزندان شهدا، الگو و نماد برای مردم هستید، گفت: هرجا که هستید جهاد تبیین را فراموش نکنید.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcizrazyt1apy2.cbct.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *