حضور 207 جهادگر در شهرستان قلعه گنج/ جهادگرانی که امید را در دل مردم کلات گنج زنده می کنند

حضور ۲۰۷ جهادگر در شهرستان قلعه گنج/ جهادگرانی که امید را در دل مردم کلات گنج زنده می کنند

عبدالله حاجب با اشاره به اینکه قلعه گنج یکی از پنج قرارگاه ملی جهادی است، گفت: تا به امروز چهار گروه جهادی از استان های قم و تهران با حضور ۲۰۷ نفر در منطقه حضور دارند که آنها فعالیت هایی از جمله تعمیر و ساخت مسکن، مدرسه و پروژه آبرسانی را انجام می دهند

حضور 207 جهادگر در شهرستان قلعه گنج/ جهادگرانی که امید را در دل مردم کلات گنج زنده می کنند

عبدالله حاجب در گفتگو با اقطاع خبر؛ گفت: شهرستان قلعه گنج به عنوان یکی از پنج قرارگاه ملی جهادی است که ما از تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال گذشته شاهد حضور گروه های جهادی بودیم و تا به امروز چهار گروه جهادی از استان های قم و تهران با حضور ۲۰۷ نفر در منطقه حضور دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و بسیج شهرستان قلعه گنج ادامه داد: گروه های جهادی در عرصه عمرانی شامل ساخت مسکن برای محرومین، سرویس بهداشتی و تعمیر مسکن و همچنین آبرسانی در بخش مرکزی و چاه دادخدا در روستاهای نَمگاز، سورگ آباد، صولان، تَگَگ، چراغ آباد، رستم آباد، شَمزان جهاد فعالیت می کنند.

وی ابراز کرد: گروه جهادی محسنین متشکل از ۳۷ طلبه از استان قم هستند که از ۲۵ اسفند ماه جهت ساخت مدرسه وارد منطقه شده اند و تا ۵ فروردین ماه کارشان به اتمام می رسد که البته این گروه جهادی فعالیت های فرهنگی در زمینه برگزاری کلاس های قرآنی و یادوراه شهدا انجام می دهند.

حاجب اظهار کرد: دو گروه جهادی دیگر شهید جلال محمدی و شهید پاشاپور نیز در حوزه تعمیر و ساخت مسکن و آبرسانی فعالیت می کنند و گروه دیگری به نام میثم تمار در حال ساخت مدرسه و آبرسانی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و بسیج شهرستان قلعه گنج تأکید کرد: حضور جهادگران در منطقه موجب تحرک نیروهای بومی می شود و این پیام را می رساند که تا خودشان پای کار نیایند، بخشی از مشکلات قابل حل نیست و با این رویکرد، روحیه جهادی در بین مردم بومی منطقه ایجاد می شود و حضور جهادگران امید را در دل های مردم منطقه زنده می کند.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *