حل مشکلات اشتغال خانگی از طریق اقتصاد دانش‌بنیان و دیجیتال

حل مشکلات اشتغال خانگی از طریق اقتصاد دانش‌بنیان و دیجیتال

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: باید مشکلات و معایت اشتغال خانگی را حل کرد از این رو نیازمند فعالیت‌های دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال هستیم.

حل مشکلات اشتغال خانگی از طریق اقتصاد دانش‌بنیان و دیجیتال

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم جشن خودکفایی ۵۰۰۰ مددجوی تحت کمیته امداد استان کرمان با بیان این‌که جبهه مقاومت از دست‌پروده‌های شهید سلیمانی است و این شهید بزرگ از افتخاراتش این است که سرباز کوچک مقام معظم رهبری است، توضیح داد: بسیاری از بزرگان و دانشمندان از این سرزمین برخاسته‌اند و استان کرمان به فرزند خودش شهید سلیمانی می‌بالد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی علاوه بر این‌که محور وحدت در استان کرمان بود، پرچم‌دار وحدت در کشور نیز بود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خودکفا شدن ۵۰۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان کرمان را به فال نیک گرفت و گفت: کارآفرینان از مصدایق بارزِ یاوران اشتغال در کشور هستند.

بختیاری عنوان کرد: سه شاخص مهم از جمله افزایش رتبه دهک، گذشت یک‌سال از دریافت تسهیلات و رسیدن درآمد به نقطه‌ای بیش از درآمد مصوب اداره کار از جمله مواردی است تا مددجو از تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بیرون می‌آید.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که توانمندسازی با رعایت تکریم در صدر اقدامات کمیته امداد باید باشد، توضیح داد: اکنون از حوزه حمایت عبور کرده‌ایم و وارد حوزه توانمندسازی شده‌ایم البته این بدان معنا نیست که دست از حمایت افراد میانسال برداریم بلکه حمایت از آنان را تا آخر عمر انجام می‌دهیم اما مابقی مددجویان باید در حلقه اشتغال و خودکفایی قرار گیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور عنوان کرد: در سراسر کشور بیش از ۵۰۰۰ راهبر شغلی داریم و در آینده ۵۰ درصد اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط راهبران شغلی متعهد انجام خواهد شد.

بختیاری با اشاره به این‌که بر اساس آمار وزارت جهاد کشاورزی یک سوم پیله‌های ابریشم توسط مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تولید می‌شود، توضیح داد: باید مشکلات و معایب اشتغال خانگی را حل کرد از این رو نیازمند فعالیت‌های دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال هستیم.
انتهای خبر/پسند
 
 
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *