خداحافظ ای رفیق

خداحافظ ای رفیق

خداحافظ ای ماه مهمانی خدا،خداحافظ ای رفیق من،رفیقی بودی که سود و منفعت های دنیوی و اخروی بیشماری برای من مهیا کرده بودی،آنچه عاید من شد صرفاً بستگی به همت و تلاش خودم داشت.

خداحافظ ای رفیق

به گزارش اقطاع خبر خداحافظ ای بهترین رفیقم که رفاقتت را برایم خوب تمام کردی خداحافظ ای ماهی که کسی قدرت را جز دوستانت ندانست خداحافظ ای ماهی که نفس در تو، خواب در تو عبادت بود اشک در تو مغفرتت را نوید بخشمان کرد.

خداحافظ ای ماهی که سحرهایت افطاریهایت بهانه ای برای دورهم بودنهای معنوی بود ای وای و صد وای….
که بعضی برای یک روز بیشترت(البته بیشتر نشده چون ماه سی روز است)شروع به جُوک گفتن و جوک نوشتن کردن  و فضای مجازی مستانه بارکشی شیطان می کرد و ما طبق معمول کارگری او را بدون جیره مواجب کردیم حتی هزینه برایش کردیم با تهمت زدن که چه مملکتی است همه جا عید است ایران خبری نیست.

خدا این آخوندها را نبخشد خدا دیگه تمومش کن مردیم.ماه رمضان تمدید شد و هزاران کامنت و کلیپ و خرده فرمایش در لشکر بزرگ شیطان بدون دقت رژه کفرآمیز کردیم. ولی این ماه تمام شد ماهی که در وداع با آن رسول خدا و معصومین با اشک نجوا می کردند خدایا نعمت‌های فراوانی به ما دادی. یکی از برجسته‌ترین نعمت‌ها، ماه رمضان و یکی از بهترین فضیلت‌ها روزهٴ این ماه است که نصیب ما کردی؛ و هیچ زمانی، به عظمت زمان ماه مبارک رمضان نیست.

گذشته از آنکه شب قدر را در آن قرار دادی، این ماه را ظرف نزول قرآن کریم قرار دادی که چنین فیضی در این ماه نازل شده است امام سجاد ( سلام الله‌علیه ) آخر ماه مبارک رمضان که می‌شد ، با سوز و گداز این دعا را می‌خواند و می‌فرمود ماه رمضان در بین ما اقامت داشت و جای حمد و ثنا بود،زیرا به همراه خود رحمت آورد و رفیق بسیار خوبی برای ما بود . ما در صحبت و همراهی با او به فضایل و نعمتهایی رسیدیم .

دوستی بود که به همراهش رحمت و مغفرت و برکت آورد. امام سجاد (علیه السلام) فرمود هیچ کسی در سراسر جهان به اندازه ما در این ماه استفاده نکرد. در ادامه دعا فرمود: «ثمّ قدْ فارقنا عند تمام وقْته وانقطاع مدّته ووفاء عهده [ عدوه ] و نحن مُودّعوه»  این ماه بعد از آنکه پایانش فرا رسید ، از ما مفارقت و هجرت کرد و ما را تنها گذاشت

ما هم اکنون با ماه خدا وداع می‌کنیم. چه وداعی؟ وداع تشریفاتی؟ نه؛ وداع با دوست عزیزی که مفارقتش برای ما طاقت فرساست ؛ آن کس که اهل معنا بود خیرش در این ماه بیشتر شد و آن کس که گرفتار گناه بود از گناهش کاسته شد . ما کسی را وداع می‌کنیم که رفتنش برای ما بسیار گران و سخت است و ما را غمگین می‌کند ، ماهی که شب و روزش رحمت بود.

خداحافظ ای ماه مهمانی خدا،خداحافظ ای رفیق من،رفیقی بودی که سود و منفعت های دنیوی و اخروی بیشماری برای من مهیا کرده بودی،آنچه عاید من شد صرفاً بستگی به همت و تلاش خودم داشت.

نوشته؛محسن سنجری”

انتهای پیام./

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی در فاریاب برگزار شد

مراسم سومین سالگرد سردار حجازی با حضور مسئولین و مردم در فاریاب برگزار شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *