خط مقدم جمهوری اسلامی ایران در مصاف با دشمن، مسئله عفاف و حجاب است

خط مقدم جمهوری اسلامی ایران در مصاف با دشمن، مسئله عفاف و حجاب است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: خط مقدم جمهوری اسلامی ایران در مصاف دشمن، مسئله عفاف و حجاب است.

خط مقدم جمهوری اسلامی ایران در مصاف با دشمن، مسئله عفاف و حجاب است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«اقطاع خبر»؛ ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: مسئله عفاف و حجاب یکی از نقاط قوت مسلمانان و کشورهای انسانی به ویژه جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن می‌خواهد از مقوله عفاف و حجاب به عنوان نقطه ضعف و یک حربه علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دشمن، دشمن است و انتظاری از دشمن نیست که کارهای خیرخواهانه و دل‌سوزانه برای ما انجام دهد، آنچه توقع است، انتظار از مسئولان است؛ زمانی که دشمن اصرار دارد، لایحه مهم عفاف و حجاب را به چالش بکشد، مسئولان نباید نسبت به این مهم بی‌تفاوت باشند.

وی بیان کرد: ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و خط مقدم جمهوری اسلامی ایران در مصاف دشمن، مسئله عفاف و حجاب است و دشمن تلاش می‌کند این خط مقدم را بشکند؛ بنابراین دشمن تا هم و غم خود را گذاشته است تا این خط مقدم را از ما بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری «حجاب محدودیت شرعی و قانونی است و کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است.»، اظهار کرد: اخیرا رئیس جمهور دستور دادند که در زمینه عفاف و حجاب، دستگاه‌ها منتظر تصویب قانون نباشند و دستگاه‌ها به وظیفه خود در این حوزه عمل کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جامعه‌ای که حیا ندارد، دین ندارد و حیا رأس دین است و جامعه بی‌سر مانند انسان بی‌سر می ماند و دشمن می‌خواهد سر ما را بزند و می‌خواهد ما سر به تن نداشته باشیم و انسانی که سر به تن نداشته باشد مانند جامعه بی‌حیا و بی‌عفاف است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا دشمنان عفاف و حجاب را هدف گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: اصل دین، حکومت، اجتماع، باورها، ارزش‌ها، دین‌داری و خداباوری در یک جمله خلاصه می‌شود و اگر عفاف و حجاب در جامعه از بین برود، انسانیت  و ارزش‌ها از بین رفته‌اند و دشمن این مهم را نشانه گرفته است، بنابراین اقشار مختلف مردم باید آگاه، بصیر، هوشیار و بیدار باشند.

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ارسال بیش‌از ۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی

ارسال بیش‌از ۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی

مدیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تاکنون ۲ هزار اثر به دبیرخانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *