خواسته عموم است که عاملان شهادت شهید الداغی قصاص و به اشد مجازات برسند

خواسته عموم است که عاملان شهادت شهید الداغی قصاص و به اشد مجازات برسند

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت گفت: خواسته عموم است که عاملان و جانیان حادثه شهادت شهید الداغی قصاص و فوری و در اسرع وقت به اشد مجازات برسند.

خواسته عموم است که عاملان شهادت شهید الداغی قصاص و به اشد مجازات برسند

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با سرویس سیاسی پایگاه خبری«اقطاع خبر»؛ گفت: دشمنان برای تضعیف بنیان‌های جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و لذا شاهد هستیم دشمنان فعالیت‌هایی را در زمینه بدحجابی، بی‌حجابی و مطرح کردن مسئله حجاب به عنوان عقب‌ماندگی مطرح‌کرده‌اند؛ بنابراین لازم است که امروز خودمان را به انواع سلاح‌های علم، غیرت و فرهنگ مجهز کنیم.

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت با اشاره به شهادت شهید حمیدرضا الداغی و دفاع از دختر جوان ابراز کرد: دشمنان با اقدامات متعدد می‌خواهند اسلام را در چشم مردم و جوانان بد جلوه دهند و دین مبین اسلام را به عنوان دینی که علت عقب رفت جوامع مسلمین است، معرفی کنند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر دشمنان ایران اسلامی از بدحجابی و بی‌حجابی دفاع می‌کنند و به مقابله با افرادی که از بدحجابان دفاع کرده‌اند، همت می‌گمارند، دشمنان با یک بام و دو هوا مطرح کردن این مسائل و سرگردان کردن ملت، جوانان را از هدف اصلی که برای آن خلق شده‌اند، دور می‌کنند.

مولوی چاهانی تأکید کرد: خواسته عموم آحاد ملت ایران این است که عاملان و جانیان حادثه شهادت شهید الداغی قصاص و فوری و در اسرع وقت به اشد مجازات برسند و هیچ‌گونه مماشاتی در این زمینه صورت نگیرد.

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *