خواهرانم؛ حجاب خود را رعایت و عفت پیشه کنید

خواهرانم؛ حجاب خود را رعایت و عفت پیشه کنید



به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر به نقل از نوید شاهد کرمان؛ شهید محمود سیف‌الدینی جرجافکی بیستم خرداد ۱۳۳۷، در روستای چاهکین از توابع شهرستان زرند به دنیا آمد.

وی‌ تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند و در سال ۱۳۵۹، ازدواج کرد و صاحب دو پسر و یک دختر شد.

وی کارمند شرکت ذغالسنگ بود، به‌عنوان بسیجی‌ در جبهه‌ حضور یافت و سرانجام در دوازدهم خرداد ۱۳۶۷، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

در ادامه فرازهایی از وصیت نامه شهید «محمود سیف‌الدینی جرجافکی» را مرور می‌کنیم؛

همسرم، دخترم، مادرم  و خواهرم، بنده از دنیا می‌روم، ولی فقط خواهش من از شما این است که بعد از مرگ من با مردم به طور خوشی، خوبی و با ملایمت رفتار نمایید.

در عزای من گریه نکنید، چون بنده راضی نیستم که شما بعد از مرگ من عزاداری نمایید، چون من که عزیزتر از علی اصغر امام حسین(ع) نیستم من به جبهه می‌روم و می‌دانم که بر نمی‌گردم.

حجاب خود را رعایت نمایید، عفت را پیشه نمایید تا بتوانید با این حجاب و متانت خود مشت محکمی به دهان آمریکا و ابرقدرت‌ها بزنید و در همه حال و در همه جا به فکر و یاد خدا باشید و عبادت خدا را ترک نکنید و نماز شب را بخوانید زیرا نوری است که باعث روشنایی دل می‌گردد.

همسرم، دخترم، مادرم و خواهرم: من برای جنگیدن با کفار و دشمنان اسلام می‌روم تا بتوانم خود سهمی در پاسداری از دین مقدس اسلام داشته باشم و برای دین و ناموس و قرآن و برای خدا جهاد می‌نمایم.

از کلیه برادران تقاضا می‌شود برای یاری برادران در جبهه و سرکوب نمودن اجانب از این خاک هر چه زودتر بشتابید، امیدوارم روزی برسد که شما برادران در پیشگاه امام حسین(ع) عرض ادب نمایید و محشور گردید.

انتهای خبر/ طهماسبی

  https://armanekerman.ir/vdcdnk0foyt0so6.2a2y.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *