در مکتب شهید سلیمانی باید در برابر دشمن جهاد کرد/ حضور لشکر مخلص الهی بسیج برای جهاد تبیین، ضرورتی آشکار است

در مکتب شهید سلیمانی باید در برابر دشمن جهاد کرد/ حضور لشکر مخلص الهی بسیج برای جهاد تبیین، ضرورتی آشکار است

سردار یدالله جوانی با بیان اینکه وجود دشمن در برابر ملت ما امر قطعی است، گفت: در مکتب شهید سلیمانی باید در برابر دشمن جهاد کرد.

در مکتب شهید سلیمانی باید در برابر دشمن جهاد کرد/ حضور لشکر مخلص الهی بسیج برای جهاد تبیین، ضرورتی آشکار است

به گزارش اقطاع خبر؛ سردار یدالله جوانی امشب در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت و مربیان صالحین در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان با بیان اینکه ما در میدان هستیم و کسی که در میدان حضور پیدا می کند، کار انجام می دهد، گفت: در وصف بسیج، مقام معظم رهبری فرموده اند” بسیج نیروی همیشه حاضر در صحنه و میدان برای دفاع از ارزش هاست”؛ یعنی وقتی که ارزش ها مورد  هجوم واقع می شوند، آنکه در میدان می آید، با خدا معامله می کند و با تمام توان به دفاع از ارزش ها می پردازد و آن بسیجی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همانند امام راحل آن نیروی پایان ناپذیر و تولید کننده اصلی قدرت، برای پیشبرد انقلاب را بسیج می دانند؛ همان گونه که امام آن نیروی گره گشا، پیش برنده و ناکام  کننده دشمن را در بسیج می دیدند؛ امام بسیجیان را دیدند و کارنامه آنها را ملاحظه کردند.

وی افزود: امام راحل آن پیام الهی و نورانی خود را در سال ۶۷ به مناسبت سالروز تاسیس بسیج صادر کردند؛ همان پیامی که قطعاتش را در ذهن دارید و پیامی که در آن بسیج را مدرسه عشق و میقات پا برهنگان نامیدند و از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا یاد کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: امروز همانند دیروز و گذشته، حضور این لشکر مخلص الهی در میدان ضرورتی آشکار برای جهاد تبیین دارد و  اگر انقلاب وارد چهل و چهارمین سال خود شده است؛ قطعا به برکت حضور شما خواهران و برادران در کرمان و در دیگر شهرها در صحنه های دفاع از ارزش ها بوده است.

سردار جوانی عنوان کرد: دشمن هرگز تصور نمی کرد انقلاب ما چهل ساله بشود و پا به چله دوم بگذارد؛ اما این اتفاق افتاد، چرا که دشمن مردم ما را نشناخته بود؛ این زنان و مردانی و جوانان و دلاور مردان و عاشورائیان قرن بیستم و بیست و یکم را دشمن نمی شناخت و تصور می کرد با یک حرکت، کار انقلاب اسلامی تمام می شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام راحل، نقشه دشمن را به کمک مردم خنثی کرد و امام بزرگوار جنگ را مردم پایه و مردم را وارد میدان کرد و بسیج را تأسیس کرد و با صراحت فرمودند که مملکتی که بیست میلیون جوان دارد، باید بیست میلیون اسلحه به دست و تفنگ به دست داشته باشد و این مردم الگو نبردشان، عاشورا و رزمندگان دوران صدر اسلام شد.

وی با بیان اینکه وجود دشمن در برابر ملت ما امر قطعی است، خاطر نشان کرد: در مکتب شهید سلیمانی باید در برابر دشمن جهاد کرد.

انتهای پیام/م
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *