دستگیری سارقان لوازم خودرو و منزل با ۱۳ فقره سرقت در بم

دستگیری سارقان لوازم خودرو و منزل با ۱۳ فقره سرقت در بم

فرمانده انتظامی بم از دستگیری باند ۳ نفره سرقت های خرد با ۱۳ فقره سرقت در عملیات کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان لوازم خودرو و منزل با ۱۳ فقره سرقت در بم

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« اقطاع خبر»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان بم  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و خودرو از جمله خانه باغ ها، ساختمان‌های نیمه کاره و لوازم خودروها، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲این فرماندهی با توجه به اقدامات اطلاعاتی و رصد چندین سارق سابقه دار، سه نفر از سارقان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم بیان کرد: این سه متهم در ابتدا منکر هر گونه عمل خلاف قانون شدند اما در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به انجام ۱۳ فقره سرقت به منظور تهیه هزینه مواد مخدر صنعتی اعتراف کردند.

سلیمانی ادامه داد: در این رابطه با تلاش ماموران یک نفر مالخر نیز که با این سارقان به صورت باندی در انجام سرقت‌ها و خرید اموال مسروقه مشارکت داشت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این افراد وسایل زیادی از جمله یخچال، جاروبرقی، باند و پخش خودرو لوازم آشپزخانه سیم و کابل برق و تلفن، پمپ و موتور کولر، لاستیک خودرو و لوازم سرقتی از منازل نیمه کاره کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، بر لزوم توجه به اصول ایمنی، استفاده از ابزارهای ضد سرقت و توجه به هشدارهای پلیسی از سوی شهروندان تاکید کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *