دستگیری سارق زیر زمینی با۳میلیارد ریال اموال مسروقه در شهرستان انار

دستگیری سارق زیر زمینی با۳میلیارد ریال اموال مسروقه در شهرستان انار

ماموران پاسگاه بیاض این شهرستان موفق شدند متهمی را شناسائی و دستگیر کنند که متهم در بازجوئی‌ها و تحقیقات پلیسی منکر موضوع شده بود ولیکن مامورین در بازرسی از منزل وی متوجه شدند سارق حفره ای را در زیر زمین منزلش حفر و اموال مسروقه را داخل آن مخفی می نماید .

دستگیری سارق زیر زمینی با۳میلیارد ریال اموال مسروقه در شهرستان انار

به گزارش اقطاع خبر؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد خاطر نشان کرد : در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات ، مزارع کشاورزی مغازه ها و اماکن  در شهرستان انار، این موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت : ماموران  با بکارگیری منابع اطلاعاتی ، اقدامات پلیسی را برای شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند.در ادامه تحقیقات، ماموران پاسگاه بیاض این شهرستان موفق شدند متهمی را در این زمینه شناسائی و دستگیر کنند که متهم در بازجوئی‌ها و تحقیقات پلیسی منکر موضوع شده بود ولیکن مامورین در بازرسی از منزل وی متوجه شدند سارق حفره ای را در زیر زمین منزلش حفر و اموال مسروقه را داخل آن مخفی می نماید .

این مقام انتظامی افزود  داخل این تونل تعداد زیادی تجهیزات کشاورزی منجمله شیر فلکه های کشاورزی،سیم و‌کابل برق،تجهیزات موتورخانه ای ،یک دستگاه موتور سیکلت ،تعدادی موبایل  و… به ارزش بیش از ۳میلیارد ریال کشف گردید  .

سرهنگ خلیلی نژاد در پایان با بیان اینکه سارق تا کنون به تعدادزیادی سرقت از جمله مساجد،مغازه ها و چاه موتورهای کشاورزی معترف گردیده است اظهار داشت از شهروندان عزیز تقاضا داریم همانگونه که از اشیا ولوازم شخصی  خودمواظبت می کنند مراقب وسایل ولوازم اماکن عمومی نیز باشند و هرگونه موردمشکوک را سریعا به پلیس ۱۱۰اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام / انار

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رکاب‌زنی ۱۳۰۰ کیلومتری به عشق سردار دل‌ها

رکاب‌زنی ۱۳۰۰ کیلومتری به عشق سردار دل‌ها

گروه پا به رکابان امام زمان(عج) مسیر هزار و ۳۰۰ کیلومتری از کرمانشاه تا کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *