دست های مهربانی که خنکای شب را برای رفع محرومیت بغل گرفت/ حصار کشی منزلی که روز ها کار را طاقت فرسا می کرد

دست های مهربانی که خنکای شب را برای رفع محرومیت بغل گرفت/ حصار کشی منزلی که گرمای روز کار را طاقت فرسا می کرد

مجید زارعی مدیر گروه جهادی دست های مهربان منوجان در گفتگو با اقطاع خبر” عنوان کرد: در راستای محرومیت زدایی از یک خانواده بی بضاعت در روستای مهر آباد چغوکی ۱۳ نفر از اعضای گروه دست به کار شدند و ضمن تامین مالی هزینه آن جهت خرید شن، ماسه، گچ و حتی آب جهت ساخت، اقدام به حصارکشی و سفبد کاری این منزل مسکونی کردند.



 وی ادامه داد: جهت تامین آب برای ساخت از ماشین وانت یکی از اعضا استفاده کرده و تانکر آب را به منطقه آورده و شروع به کار کردذیم که به مدت ۳ شب کار حصار کشی و گپ کاری ساختمان به پایان رسید.

زارعی اذعان کرد: هوای منوجان به واسطه قرار گرفتن در منطقه جنوب از  شدت گرمای بالایی برخوردار است که همین امر کار در روز را برای گروه جهادی عملا غیر ممکن می ساخت که با راهکار کار در شب این گروه از خدمت رسانی محروم نماند. 

این مدیر جهادی تاکید کرد: جهت خدمت به افراد محروم و رفع محرومیت زدایی زمان برای ما بی معناست، بنابر این به محض جمع اوری هزینه مورد نیاز اقدام به خرید مصالح کرده و جهت کاهش هزینه ها اعضای گروه در ساخت و حصار کشی استاد کاران را همراهی کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که قصد کمک های انسان دوستانه در راستای رفع محرومیت د رمناطق جنوب کرمان را دارند می توانند با پرداخت سهم کوچکی به شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۲۲۸۱۴ که متعلق به این گروه جهادی است رشد خدمت رسانی را افزایش و سایه فقر را از جامعه بردارند.



انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcdo50fsyt0xn6.2a2y.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *