دست واحد شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها در پیشبرد اهداف

دست واحد شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها در پیشبرد اهداف

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها، دست واحدی در پیشبرد اهداف در عرصه‌های گوناگون هستند.

دست واحد شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها در پیشبرد اهداف

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری اقطاع خبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: امروز شورای شهر‌ها و شهرداری‌ها، دست واحدی در پیشبرد اهداف در عرصه‌های گوناگون هستند.

در آستانه ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار همایش شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان به میزبانی شهرداری شهرستان زرند در تالار قصر برگزار شد.

عفت شریعتی کوهبنانی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها و شهید باکری گفت: همگان برای تحقق عظمت جهان اسلام در جای جای این سرزمین گرانقدر باید تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ۴۵ سال از عظمت ایران اسلامی سپری شده و امروز ایران آیینه‌دار عظمت و اقتدار در جهان است سرزمینی که ولایت و رهبری پیامبرگونه دارد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: به یمن انقلاب اسلامی تمدن نوین جهان اسلام را در پبش داریم که مرات آن ایران اسلامی است ان‌شاءالله پرچم عظمت و اقتدار ایران اسلامی به‌دست پرتوان مقام معظم رهبری تقدیم حضرت ولی عصر (عج) خواهد شد.

وی بیان کرد: امروز شورای شهرها و شهرداری ها واحدی در پیش‌برد اهداف در عرصه‌های گوناگون هستند لذا وحدت و هم‌دلی در جامعه امروز ضروری است درحالی که دشمنان خوف و وحشت از عظمت ایران اسلامی دارند اما راه به جایی نمی‌برند.

شریعتی کوهبنانی گفت: از اقدامات ارزشمند و باقیات‌الصاحات حضرت امام(ره) راه‌اندازی شوراهای شهر و روستاست که در قرآن کریم بدان اشاره شده‌ است.

وی خاطر نشان کرد: به‌همت شوراها اقدامات خوبی در شهرها و روستاها در دستور کار قرار دارد جادارد از حمایت‌های استاندار دیار کریمان و مدیر کل شهر و روستا تقدیر و تشکر شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان‌های کرمان از شمال تا جنوب ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید شناسایی و شکوفا شوند.

وی ابراز کرد: مسائل فرهنگی مهم هستند امروز شبکه‌های مجازی به‌‌دنبال انحراف مسیر فرهنگ اسلامی و ایرانی هستند لذا توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی بر اساس منویات مقام معظم رهبری وظیفه تک تک‌ ماست.

شریعتی کوهبنانی یادآور شد: امروز به وحدت همدلی و همراهی نیاز داریم درحالی که دشمنان به‌دنبال تفرقه برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: استان کرمان در جهان اسلام و بشریت به برکت وجود سردار دلها عظمت دارد چون شناسنامه معنوی مردم استان کرمان مهمور به نام شهید سلیمانی است.

وی در پایان از همکاری، هماهنگی و هم‌دلی فرمانداران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان های زرند و کوهبنان طی چهار سال اخیر در راستای خدمت‌رسانی و آبادانی مناطق مختلف تقدیر و تشکر کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/ن

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور در زندان زرند با تمام زندانیان دیدار و به‌صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *