دشمنان دیرینه این خاک، تحمل دیدن ایرانی مستقل و سرافراز را ندارند

دشمنان دیرینه این خاک، تحمل دیدن ایرانی مستقل و سرافراز را ندارند


به گزارش “اقطاع خبر”  بیانیه فرهنگیان بسیجی پیرامون مسائل روز به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم




تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران سرافرازو عزیز، همواره شاهد بدخواهی دشمنان بوده و هست، افرادی که هیچ وقت منافع ملی، مردم و ایران قوی را نخواسته اند و تمام همِّشان نابودی این سرزمین و آب و خاک بوده و هست، ملت غیور ایران تصمیم خود را گرفته است و با سربلندی تمام به سمت قله های پیشرفت در حرکت است.

جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت های امت سرافراز ،خون شهدا ،الطاف خاصه حضرت صاحب الزمان عج ،بصیرت و عِرق ملی مردم عزیز در حال شکوفایی است.

بدیهی است دشمنان دیرینه این خاک، تحمل دیدن ایرانی مستقل و سرافراز را ندارند و هرازگاهی عناد خودرا علنی کرده و با بهانه جویی دنبال پیاده کردن مقاصد شوم خود هستند.

این بار و به دنبال فوت دختری جوان ،دشمنان ما عریان تر از همیشه و با تمام توان به میدان آمده است تا شاید به خیال خام خود بتواند با موج سواری بر احساسات پاک مردم و استفاده  از عناصر خائن و گروهک های تروریستی خارجی  به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

اما ملت بصیر ایران با فهم دقیق از واقعیت، با حضور به هنگام و به اندازه، توطئه آشوب خیابانی را برچید .

خائنین و معاندین این مرز وبوم که اینبار هم مفتضحانه شکست خوردند ،احساس کردند می توانند با استفاده ابزاری از دانشجو ها و دانش آموزان ،آتش فتنه را روشن نگهدارند ،غافل از این که الگوی این جوانان و نوجوانان،حججی ها و فهمیده ها هستند و این تلاش هم نتیجه ای جز شکست و خواری برای آنها نداشت.

حال که یکی دیگر از دستاوردهای شگرف ایران اسلامی، یعنی بازگشایی با آرامش و تمانینه مدارس با ۱۶ میلیون دانش آموز با عزم و اراده یک میلیون معلم انقلابی درحال اجرا و استقرار است ، دور از ذهن نبود که دشمنان قسم خورده این نظام چشم دیدن این موفقیت را نداشته باشند وبه هر طریقی شده در صدد برهم زدن این آرامش باشند.

ما معلمان و فرهنگیان بسیجی ،ضمن اعلام پیروی و تبعیت محض از فرامین مطاع ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، وتقدیر از رئیس جمهور محترم و مردمی و اعلام حمایت همه جانبه از ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی، هرگونه فتنه انگیزی وتلاش برای تجزیه طلبی و ضربات بیشتر دشمن به ، اقتصاد، امنیت و آسایش امت غیور ایران اسلامی، استفاده ابزاری و احساسی از دانش آموزان و دانشجویان را به شدت محکوم می کنیم، و تلاش می کنیم با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان در نهضت ملی جهاد تبیین، مجاهدانه تلاش کنیم تا ضمن راه اندازی نهضت روایت اقتدار نظام سرافراز و مقتدر ایران اسلامی، دشمنان رذل را مثل همیشه ناکام بگذاریم .

 الهم وفقنالماتحب وترضی

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdchiwnzq23niwd.tft2.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *