دشمن در فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات به دنبال دریدن پرده های حیاست

دشمن در فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات به دنبال دریدن پرده های حیاست

فرماندار رودبارجنوب گفت: دشمن در بستر فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای ضد عفت و حیا به دنبال انحراف جوانان مومن و دریدن پرده های حیاست.

دشمن در فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات به دنبال دریدن پرده های حیاست

به گزارش خبرنگار اقطاع خبر از رودبارجنوب، جلسه شورای فرهنگ عمومی روز گذشته بخش جازموریان با حضور امام جمعه جازموریان، فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب و جمعی از مسؤولان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

 
پرورش در این جلسه با بیان اینکه فرهنگ بر کلیه امور اولویت دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب، سال‌ها قبل ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و … را مطرح کردند اما توجه نکردیم.
 
وی بیان کرد: دشمن ﺑﺮﺍﯼ نابودی ﺗﻤﺪﻥ ما خانواده،نظام آموزشی و الگو ها ﺭﺍ نشان گرفته است.
 
فرماندار رودبارجنوب تصریح کرد: دشمن در بستر فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای ضد عفت و حیا به دنبال انحراف جوانان مومن و دریدن پرده های حیاست.
 
فرماندار رودبار جنوب بیان کرد: این حواث اخیر به ما نشان داد که از دشمن غفلت کردیم و آن‌ها برخی از دختران و پسران جوان کشورمان را به تسخیر افکار و ایده‌های خود در آوردند و حتما باید جبران غفلت شود.
 
وی عنوان کرد: نباید فضای غیر قابل کنترل و غیر منضبط مجازی در اختیار دشمن رها شود تا به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی آنان مبدل گردد.
 
فرماندار رودبارجنوب خاطر نشان کرد: لازم است جوانان پیشینه گروه های سیاسی مثل منافقین و … که دعوت می‌کنند به اغتشاش را بررسی و مطالعه کنند و ببینند همین گروه‌هایی که امروز دلسوز جوانان شده اند چه جنایت‌هایی را مرتکب شده اند.
 
انتهای پیام/پ

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

قیمت پایین محصول خون به‌دل کشاورزان کرده است و برخی‌ها معتقدند با قیمت موجود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *