دعوت از مردم شهرستان ارزوئیه  جهت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

دعوت از مردم شهرستان ارزوئیه جهت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

بخشدار مرکزی ارزوئیه در پیامی روز قدس را فرصتی دوباره دانست و از مردم جهت حضور هر چه گسترده تر در حمایت مظلومیت ملتی بی دفاع و نشان دادن عمق جنایات و وحشی گری های اسرائیل غاصب دعوت کرد.

دعوت از مردم شهرستان ارزوئیه  جهت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

به گزارش “اقطاع خبر” ؛ بخشدار مرکزی ارزوئیه در پیامی از مردم شهرستان ارزوئیه برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزنده و حسنه جاری بنیان گذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رکن موثری در تقویت اتحاد و انسجام بین مسلمانان و قیام آنان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری است.

امروز فلسطین به مدد انتفاضه و مقاومت اسلامی و همراهی بسیاری از ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان، موفق به اثبات حقّانیّت خود و رسوایی رژیم ددمنش صهیونیستی شده و روز قدس فرصتی دوباره است تا جهانیان هرچه بیش تر، از مظلومیت ملّتی بی دفاع و عمق جنایت‌ها و وحشی گری‌های اسرائیل غاصب آگاه شوند.

ملّت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی، با درک شرایط حسّاس منطقه، پس از دوسال درگیری با بیماری کرونا ،امسال ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، هم صدا با ملّت‌های مسلمان، در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس شرکت و قاطعانه، حمایت راسخ خود را از ملّت مقاوم و مبارز فلسطین اعلام خواهد کرد.

اینجانب ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام راحل (ره) ، شهدای مقاومت و شهید قدس از مردم فهیم، آگاه و انقلابی ارزوئیه دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود از مسلمانان فلسطین و انزجارشان را از رژیم کودک کش اسرائیل به نمایش بگذارند و نشان دهند که مقاومت، تا آزادی قدس شریف، زنده و ان شاء الله تثبیت آرمان فلسطین با شکست معامله قرن محقق خواهد شد.

نعمت الله دولتی 
سرپرست بخشداری مرکزی ارزوئیه

انتهای پیام/جواد بختیاری زاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

سد زردشت؛ بلاتکلیفی 14 ساله در سایه کم‌آبی شدید – #توسعه_بافت در انتظار عملیات احیا

شهرستان بافت که زمانی به عنوان جواهری سبز در قلب کرمان می‌درخشید، اکنون با توقف پروژه سد زردشت و بحران عمیق کم‌آبی، در آستانه فراموشی چشم‌انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به دوران شکوفایی است. با گذشت 14 سال، آیا زمان آن نرسیده که مسئولین به فریاد این طلای سبز پاسخ دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *