دولتمردان به شهیدان رجایی و باهنر اقتدا کنند

دولتمردان به شهیدان رجایی و باهنر اقتدا کنند

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه بالاترین فضیلت این دو شهید، شهادت است و بیان اینکه امیدواریم دولتمردان ما به این دو شهید بزرگوار اقتدا کنند، گفت: شهیدان رجایی و باهنر جان خود در راه خدا تقدیم کردند و آنچه که آوازه فضیلت‌های شهیدان باهنر و رجایی را چند برابر و ماندگار کرد شهادت آنان بود.

دولتمردان به شهیدان رجایی و باهنر اقتدا کنند

به گزارش اقطاع خبر؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آئین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا کرمان در آغاز هفته دولت ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصتی است که دولتمردان جمهوری اسلامی در این هفته خدمات گسترده نظام مقدس را برای مردم بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه این هفته فرصتی برای تکریم و تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر است، عنوان کرد: این شهیدان فضائل متعددی دارند که اولین فضیلتی که این دو شهید را برجسته کرده است، اخلاص و کار برای خدا این شهیدان است که این مسئله موجب ماندگاری ارزشمند آنان شده است.

امام جمعه شهر کرمان ویژگی دوم شهیدان رجایی و باهنر را کار جهادی و تلاش قابل توجه دانست و ابراز کرد: بخش قابل توجهی از زندگی این شهیدان وقف خدمت به مردم شد و در این کار خستگی‌ناپذیر بودند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر، ساده زیستی آنها بود که داستان ها و نکات بسیاری در این خصوص از این دو شهید موجود است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه بالاترین فضیلت این دو شهید، شهادت است و بیان اینکه امیدواریم دولتمردان ما به این دو شهید بزرگوار اقتدا کنند، خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر جان خود در راه خدا تقدیم کردند و آنچه که آوازه فضیلت‌های شهیدان باهنر و رجایی را چند برابر و ماندگار کرد شهادت آنان بود؛ مانند حاج قاسم عزیز که بسیار خدمت کرد و آن‌چه این خدمات را ماندگار کرد شهادت ایشان بود.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *