دیدار نماینده ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی

دیدار نماینده ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های ابر در مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی دیدار و گفتگو کرد.

دیدار نماینده ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی

به گزارش اقطاع خبر از ارزوئیه صمدالله محمدی نماینده مردم شریف و نجیب شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی با مهندس ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی دیدار کرد.

در این دیدار صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه با بیان اینکه به دلیل طبیعت کوهستانی و وجود جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی غنی، صنایع بی‌بدیل روستایی و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان‌های هرمزگان و فارس، شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه از ظرفیت‌های بالایی برای توسعه و گسترش در حوزه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی برخوردار است. 

محمدی راه‌اندازی و ایجاد موزه مردم‌شناسی در شهر بافت، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و رفاهی در سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه و ایجاد سایت موزه عشایر و موزه مردم‌شناسی را از مهندس ضرغامی درخواست کرد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی همچنین نکاتی را درباره شناسایی و سامان‌دهی ۱۰ هزار صنعتگر در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه مطرح کرد‌ و در پایان مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دستورات لازم را صادر کرد

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

سد زردشت؛ بلاتکلیفی 14 ساله در سایه کم‌آبی شدید – #توسعه_بافت در انتظار عملیات احیا

شهرستان بافت که زمانی به عنوان جواهری سبز در قلب کرمان می‌درخشید، اکنون با توقف پروژه سد زردشت و بحران عمیق کم‌آبی، در آستانه فراموشی چشم‌انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به دوران شکوفایی است. با گذشت 14 سال، آیا زمان آن نرسیده که مسئولین به فریاد این طلای سبز پاسخ دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *