رئیس جمهور برای حل مشکل آب کرمان وارد عمل شود

رئیس جمهور برای حل مشکل آب کرمان وارد عمل شود

محمد مهدی زاهدی با هشدار مجدد درباره تبعات حل نشدن مشکل آب کرمان گفت: تصمیم گیری در شورای امنیت کشور و شورای تامین استان این شده که هر چه سریع تر با انجام پروژه آب خلیج فارس از رفسنجان به کرمان با اولویت بالا انجام شده و در تابستان آینده مشکل حل شود.

رئیس جمهور برای حل مشکل آب کرمان وارد عمل شود

به گزارش اقطاع خبر؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس با تقدیر از اقدام جهادی رئیس جمهور برای حضور در منطقه سیل زده جنوب کرمان، اظهار داشت: از جناب آقای رئیسی رئیس محترم جمهور برای حضور در جنوب استان کرمان و رسیدگی به آسبب دیدگان و جلوگیری از حوادث مشابه در سال های آینده تشکر می کنم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از مشکل آب آشامیدنی کرمان سخن به میان آورد و با تاکید بر اینکه آب خلیج فارس تا رفسنجان آمده و لازم است به مصرف خانگی مردم کرمان نیز برسد، گفت: جناب آقای رئیسی بارها عرض کرده ام که شهر کرمان از نظر کمبود آب آشامیدنی وضعیتی بسیار خطرناک دارد و شرایط آن از قرمز هم عبور کرده و به تاریکی رسیده است.

وی اظهار کرد: در تابستان گذشته مناطق متعددی از شهر کرمان با قطعی آب و سهمیه بندی آب مواجه بوده و اگرعزیزان ارتش مقتدر و سپاهیان گرانقدر در استان آبرسانی با تانکر را انجام نمی دادند، مطمئنا تبعات امنیتی زیادی را به دنبال داشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با هشدار مجدد درباره تبعات حل نشدن این موضوع، تصریح کرد: تصمیم گیری در شورای امنیت کشور و شورای تامین استان این شده که هر چه سریع تر با انجام پروژه آب خلیج فارس از رفسنجان به کرمان با اولویت بالا انجام شده و در تابستان آینده مشکل حل شود.

زاهدی با بیان اینکه از ریاست محترم جمهوری درخواست می شود تا هر چه سریع تر اقدامات لازم را صورت دهد، خاطر نشان کرد: لازم است معاون اول محترم ریاست جمهوری جلسه ای با حضور وزرای محترم کشور، صمت، نیرو و سازمان برنامه و بودجه برای تامین و اختصاص منابع مالی پروژه تشکیل دهد تا این مشکل شهر کرمان به عنوان پایتخت مقاومت حل شود.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *