راهپیمایی 22 بهمن وحدت حقیقی ملت ایران را به رخ جهانیان کشید/حضور مردم در این گرامیداشت بیمه کننده نظام بود

راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت حقیقی ملت ایران را به رخ جهانیان کشید/حضور مردم در این گرامیداشت بیمه کننده نظام بود

ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان با تأکید بر اینکه ملت ایران با حضور خود بار دیگر همبستگی و وحدت حقیقی ملت مسلمان ایران را به رخ جهانیان کشید، گفتند: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیمه کننده و مشروعیت بخشیدن به نظام بود و این حضور به جهانیان و دشمنان انقلاب نشان داد که این انقلاب با رأی مردم و با آری گفتن آنها به دست آمده است.

راهپیمایی 22 بهمن وحدت حقیقی ملت ایران را به رخ جهانیان کشید/حضور مردم در این گرامیداشت بیمه کننده نظام بود

به گزارش اقطاع خبر؛ ملت همیشه در صحنه ایران بارها با حضور انقلابی خود در مناسبت های ملی نشان داده اند که همواره پشتیبان انقلبا و ولایت فقیه هستند و با این اقدام خود دشمنان نظام را مأیوس کرده اند. حضور پر شور ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودرویی و موتوری در اقصی نقاط ایران موجب سرافرازی و عزت و عظمت ایران اسلامی در جهان شد.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با اقطاع خبر؛ با تأکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطف و قوتی برای نظام و استحکام انقلاب بود، گفت: این انقلاب با خون شهدا به دست آمده است و مردم با سر دادن شعارها و حضور خود به نظام استحکام بخشیدند.

حضور مردم در این گرامیداشت بیمه کننده نظام بود

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ابراز کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیمه کننده و مشروعیت بخشیدن به نظام بود و این حضور به جهانیان و دشمنان انقلاب نشان داد که این انقلاب با رأی مردم و با آری گفتن آنها به دست آمده است.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان علیه کشورمان تصریح کرد: علی رغم وجود اقدامات تحمیلی شاهد هستیم که در چنین مناسبت هایی، ملت ایران به ندای رهبری لبیک می گویند و این مهم باعث دلگرمی است.

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با اقطاع خبر؛ گفت: مردم ایران اسلامی مثل همیشه و این بار پر شورتر و با تفاوت هایی و به گونه های مختلف حضوری ماندگار، تاریخی و حماسی در گرامیداشت انقلاب اسلامی حضور خود را نشان دادند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت حقیقی ملت ایران را به رخ جهانیان کشید

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: ملت ایران با حضور خود به همگان ثابت کردند که در  هرشرایطی پای نظام و انقلاب ایستاده و هیچگاه ذره ای از آرمان های خود عقب نشینی نخواهندکرد.

وی تأکید کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با وجود همه تبلیغات سو، ترفندها، تهمت ها و تخریب های دشمنان، اعم از هر رنگ لباس، نژاد، ایده و تفکرسیاسی پای نظام وانقلاب ایستاده اند؛ اهل سنت ایران هم طبق معمول سالیان و این بار با شور بیشتر، حضوری حماسی داشتند و این حضور به خودی خود از بین بَرنده تمامی نقشه ها و هزینه ای گزاف سردمداران استکبار و عیادی آنان بود.

مولوی شهیکی عنوان کرد: این حضور پر شور پیامی واضح و آشکار برای تمامی دشمنان و بدخواهان نظام داشت و آن این است که ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی به هیچ وجه پشت نظام و انقلاب اسلامی که در رأس آن مقام معظم رهبری هستند را خالی نکرده و تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس در صحنه و میدان خواهند بود و به احدی اجازه دست درازی، یاوه گویی، افعال و کردار باطل و بیهوده نخواهند داد.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج خاطر نشان کرد: ملت ایران با حضور خود بار دیگر همبستگی و وحدت حقیقی ملت مسلمان ایران را به رخ جهانیان کشید و همانند پیروزی انقلاب اسلامی که الگویی برای تمام عالم شد، این بار هم در زیر بار آماج حملات مجازی و تحریم های ظالمانه این ملت، بار دیگر سرافراز و تاریخ ساز شد.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *