راه اندازی اولین فیزیو تراپی در شهرستان رودبار جنوب/ قرارداد منطقه ویژه اقتصادی جازموریانبا سه هلدینگ بزرگ بسته شد

راه اندازی اولین فیزیو تراپی در شهرستان رودبار جنوب/ قرارداد منطقه ویژه اقتصادی جازموریانبا سه هلدینگ بزرگ بسته شد

علی پرورش گفت: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی جازموریان یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان است که قرار داد راه اندازی آن با ۳هلدینگ بسته شده است.

راه اندازی اولین فیزیو تراپی در شهرستان رودبار جنوب/ قرارداد منطقه ویژه اقتصادی جازموریانبا سه هلدینگ بزرگ بسته شد

به گزارش خبرنگار اقطاع خبر از رودبارجنوب؛ علی پرورش در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: در تاریخ هر ملت فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد.

وی بیان کرد: شهادت دو شخصیت فداکار رجایی و باهنر فصلی از شهادت را در تاریخ انقلاب گشوده است و دولت رجایی در دوره بحرانی بیشترین تلاش برای خدمت به انقلاب انجام داد.

فرماندار رودبارجنوب به سخنان مقام رهبری در رابطه با شهید رجایی اشاره کرد و افزود: شهید رجایی یکی از متفکرین انقلاب بود و با قبول درد های قلبی مردم توانست چهره ملعون بنی صدر را افشا کند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در دولت ها خدماتی انجام شده است،گفت: دولت ماهیانه به میزان ۱۵هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را پرداخت می کند.

پرورش گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شباهت زیادی به خصوصیات دولت شهید رجایی دارد و از هیچ تلاشی برای خدمت صادقانه به مردم دریغ نمی کند.

فرماندار رودبارجنوب به نگاه ویژه دولت به شهرستان رودبار جنوب اشاره کرد و افزود: دولت رئیسی در کمتر از هفت ماه دو بار به عمق محرومیت رودبار جنوب در شرایط بد آب و هوایی سفر کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی دولت را در یک شرایط بسیار تا بسیار سخت تحویل گرفت،خاطر نشان کرد: اگر بدهی دولت قبل نبود شاهد وضعیت چشم گیری در استان کرمان بودیم،ما همیشه خاموشی داشتیم که در یکسال گذشته خاموشی نداشتیم.

فرماندار رودبارجنوب با اشاره به اینکه یکی از سوالاتی که همه مردم دارند،آیا سفرهای که انجام شد،نتایجی دارد،تصریح کرد: یکی از مطالبات مردم راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی  جازموریان بود که قرار داد آن با سه هلدینگ بزرگ بسته شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی سیل بند خرم با اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیارد تومان به همت بسیج سازندگی سپاه و بنیاد علوی آغاز خواهد شد که تا پنگ ادامه دارد.

فرماندار رودبارجنوب از تامین اعتبار ۲۳ پل محور زهکلوت به دلگان خبر داد و بیان کرد:  در مجموع اعتباری بالغ بر۸۰ میلیارد تومان هزینه برای تعمیر و ساخت پل های شهرستان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه ۶۶ روستا داری تنش آبی است،گفت: ۱۳مجتمع آبرسانی در شهرستان به همت مجتمع آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)پیشرفت ۲۰ تا ۷۰ درصدی دارند و مجتمع آبرسانی چاه بید و چاه علم در هفته دولت افتتاح می شود.

فرماندار رودبارجنوب عنوان کرد: در مرکز شهرستان با افت ولتاژ آب روبرو هستیم که به زودی مشکل خط برق چاه شماره ۴ رفع خواهد شد و با افتتاح این طرح ها تا پایان سال انقلاب آبرسانی در رودبار جنوب خواهیم داشت.

وی ضمن قدر دانی از زحمات بنیاد علوی در بحث آبرسانی،افزود: دو تانکر آبرسانی توسط بنیاد علوی خریداری و در اختیار آبفا شهرستان قرار گرفت. 

علی پرورش به آسفالت راههای روستایی اشاره کرد و گفت: ۱۴ طرح هادی روستایی در هفته دولت افتتاح خواهد شد و باند دوم پل بهادر آباد به رودبارجنوب به طول ۵ کیلومتر اگر کار ان تا پایان هفته دولت به پایان برسد افتتاح خواهد شد.

فرماندار رودبار جنوب اظهار کرد: راه روستایی چاه ابراهیم_ دازان به همت ارتش و بنیاد علوی و اداره راهسازی آسفالت خواهد شد.

پرورش به ظرفیت های قابل توجه شهرستان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود: جشنواره حنا در رودبار جنوب برگزار خواهد شد.

فرماندار رودبار جنوب افتتاح،سه سایت و دکل مخابراتی و ۳۱۲هکتار نهال کاری چاه حسن را از دیگر برنامه های هفته دولت دانست.

وی به افتتاح سالن ورزشی صولوئیه در هفته دولت اشاره کرد و افزود: چمن ورزشگاه شهر تامن اعتبار شده است و منتظر پیمانکار است.

فرماندار رودبار جنوب گفت: دبیرخانه تالاب جازموریان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/پ

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

قیمت پایین محصول خون به‌دل کشاورزان کرده است و برخی‌ها معتقدند با قیمت موجود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *