راین، آینده نوید بخشی دارد

راین، آینده نوید بخشی دارد

محمد مهدی زاهدی گفت: کارهای بزرگی در راین آغاز شده که تا دو سال آینده چهره این منطقه را تغییر می دهد.

راین، آینده نوید بخشی دارد

به گزارش اقطاع خبر محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به همراه فرماندار و جمعی از مدیران محترم برای بازدید از این بخش تاریخی و روستاهای اطراف، جهت بررسی مشکلات به راین آمدیم که پس از بازدید ودیداربامردم بزرگوار روستاهای تابعه،مشکلات جمع بندی و  در شورای اداری بخش پیرامون رفع مشکل تصمیم گیری خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی آینده راین را نوید بخش خواند و عنوان کرد: مشکلات گازرسانی این بخش ، با توجه به مجوزی که قبلا از وزارت نفت گرفته بودم درحال اتمام است، کار به خوبی پیش می رود و این عملیات در آینده نزدیک پایان خواهد یافت ومردم روستاهای اطراف از این نعمت الهی بهرمند می‌شوند.

وی اضافه کرد: برای دیگر مشکلات این منطقه از جمله آب، برق، آسفالت و راه نیز راهکارهایی ارائه شده است،وی اظهار داشت جهت بهترخدمت رسانی ارتباطی عملیات اجرای فیبر نوری نیز برای شهر راین وروستاها انجام خواهد شد.

زاهدی عنوان کرد: کارهای بزرگی در راین آغاز شده که تا دو سال آینده چهره این منطقه را تغییر می دهد.

لازم به ذکر است که در سفر یک روزه  زاهدی به بخش راین برنامه هایی از جمله آغاز عملیات پروژه بوستان طبیعت و آغاز عملیات تکمیل پروژه گدار سیاه جاده ارتباطی بین رابر- جیرفت- راین شروع و بناشدتاچهارماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی پیرامون سایر مشکلات مطرح شده، از قبیل آسفالت معابر شهری، آسفالت روستاهای گزک و ده ملک و بررسی مشکلات تکمیل احداث دارالقرآن شهر راین پیگیری لازم با همکاری سایر مسئولین محترم  صورت خواهد پذیرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیدار صمیمانه ای با مردم روستاهای دهستان گروه داشت، و پیگیر رفع مشکلات آنان در شورای اداری بخش راین شدند.

انتهای پیام/ تاج الدینی

 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *