رسانه های بی بی سی و اینترنشنال دلشان برای مردم ایران نمی سوزد/ جنگ نرم ۳۰ ساله دشمنان علیه ایران اسلامی

رسانه های بی بی سی و اینترنشنال دلشان برای مردم ایران نمی سوزد/ جنگ نرم ۳۰ ساله دشمنان علیه ایران اسلامی

مرتضی غرقی با تأکید بر اینکه رسانه های معاند همچون اینترنشنال و بی بی سی دلشان برای مردم ایران نسوخته است، گفت: مردم ما بیدار هستند و با توجه به قدرتی که در نیروهای نظامی و انتظامی ما وجود دارد، مطمئنا خدشه ای به کشورمان وارد نمی شود و دشمنان بدانند که ملت ایران بسیجی است و هیچ گاه نخواهد گذاشت ذره ای از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار گیرد.

رسانه های بی بی سی و اینترنشنال دلشان برای مردم ایران نمی سوزد/ جنگ نرم ۳۰ ساله دشمنان علیه ایران اسلامی

مرتضی غرقی در گفتگو با اقطاع خبر؛ گفت: با پیروزی انقلاب، واقعیتی تحت عنوان انقلاب اسلامی و استقلال ملت ایران آغاز شد و از همان ابتدا رسانه های خارجی که ابزار سیاست های استعمارگران و استکبار جهانی بودند، علیه ایران اقدام به تفرقه افکنی، دروغ گویی و ایجاد تنش در فضای بین المللی و داخلی کشور کردند.

خبرنگار ارشد صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، بمب اتم و  برنامه هسته ای نداشتیم، موضوع حقوق بشر مطرح نبود و در آن ایام ما به دنبال سرشاخ شدن با دنیا نبودیم؛ اما آنها با ما سرشاخ بودند و ما را قبول نداشتند چرا که ملت ایران، ملتی است که برای خود آرمان داشت و بر اساس آن آرمان ها می خواست، استقلال خود را به دست بیاورد.

وی بیان کرد: هر چه که جمهوری اسلامی ایران جلوتر می رود، دشمنان ابزارهای رسانه ای را علیه ما به کار می گیرند و با قدرت بیشتری اعمال می کنند تا بتوانند ما را زمین بزنند؛ دشمنان اوایل انقلاب درگیری هایی را به لحاظ فیزیکی در کردستان و خوزستان ایجاد کردند و در جنگ تحمیلی با استفاده از روند نظامی نیز نتوانستند از پس ما بر بیایند، بنابراین جنگ نرم را آغاز کردند.

غرقی با اشاره به اینکه دشمنان حدود سی سال است که جنگ نرم را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند، عنوان کرد: زمانی که آنان رسانه های فارسی زبان را راه اندازی کردند ما باید متوجه می شدیم که تاکتیک جنگ دشمنان تغییر کرده است و استراتژی آنها از بین بردن جمهوری اسلامی ایران است؛ چرا که آنها به صورت فیزیکی و نظامی نتوانستند اقدام کنند و هم اکنون با استفاده از جنگ روانی می خواهند ایران را سرنگون کنند.

خبرنگار ارشد صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران افزود: یکی از اقدامات دشمنان این است که می خواهند جامعه ما را از درون متلاشی کنند و مهمترین ابزار برای این منظور می تواند رسانه باشد؛ همان گونه که در این مقطع شاهد هستیم جنگ در فضای مجازی بیش از هر چیز جریان دارد؛ به عنوان مثال شب های گذشته تهران و سایر استان ها آرام بودند اما در فضای مجازی، رسانه ها تنش ایجاد می کردند.

وی اظهار کرد: رسانه های دشمنان، تلاش می کنند تا اهدافی را که از طریق نظامی و تهدید نتوانسته اند، کسب کنند، از طریق جنگ نرم به دست بیاورند؛ اما در این شرایط ملت ما بیدار شده اند و می دانند که خط و جهت چیست.

غرقی با تأکید بر اینکه امام حسین علیه السلام همواره محور مقاومت و وحدت بوده است، ابراز کرد: اتفاقاتی که قبل از اربعین حسینی در عراق رخ داد و آرامش قبل از برگزاری اربعین و حضور مسلمانان را در این کشور شاهد بودیم؛ نقطه و رمزی که ایران و عراق را به هم پیوند داده و می توانند در مقابل دشمنان مقابله کنند، اسم امام حسین علیه السلام است و دشمنان در تلاش بودند که این اسم رمز را پاک و خدشه دار کنند؛ غافل از آنکه امام حسین علیه السلام در گوشت و استخوان مردم ایران و عراق شکل گرفته است.

خبرنگار ارشد صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: غربی ها دو حرکت را به موازات انجام می دهند؛ ایجاد رعب و وحشت که کسانی که طرفدار انقلاب اسلامی ایران هستند مورد ضرب و شتم قرار می گیرند و مسئله دیگر ایجاد جنگ روانی است و می خواهند این گونه القا کنند که ایران دچار ناآرامی و اغتشاش است تا از این طریق روحیه مردم را خُرد کنند.

وی عنوان کرد: اقدامی که اخیر توسط رسانه های معاند در حال انجام است، قبح زدایی است و آنان تلاش می کنند که به مقدساتی که ما اعتقاد داریم همانند پرچم جمهوری اسلامی ایران، کربلا، حادثه عاشورا، امام حسین علیه السلام و قبور ائمه معصومین علیه السلام توهین و اهانت کنند.

غرقی با بیان اینکه در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام شاهد ترور جمعی از مردم بودیم و دشمنان با این اقدام می خواهند نشان دهند که حرم از لحاظ آنان مقدس نیست؛ در حالی که این اقدامات، تفکر وهابیون است، گفت: تمام کسانی که از ایران اسلامی ضربه دیده اند و احساس خطر می کنند در این اتفاقات شریک هستند و همچنین به موازات اقداماتی که در داخل کشور انجام می شود دشمنان در خارج از کشور نیز کارهایی را انجام می دهند.

خبرنگار ارشد صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تجمعات اخیر گروه های ضد انقلاب در برلین ادامه داد: حضور این افراد به واسطه پول و هزینه ای است که به آنها تزریق شده است در حالی که آنها اصلا همدیگر را قبول ندارند، به این معنا که سلطنت طلبان، منافقین و گروه های چپ به شدت با هم در تضاد هستند اما دلیل اجتماع آنها دشمنی مشترک با ایران است.

وی با بیان اینکه هزینه ای که برای تجمعات داده می شود از سوی کشورهای غربی و خارجی است، ابراز کرد: مسئله دشمنان جمهوری اسلامی ایران تنها در خصوص حجاب نیست؛ آنها با این اقدامات می خواهند کشورمان را به زمین بزنند و ملت ایران در این شرایط باید آگاه باشد و سواد رسانه ای خود را بالا ببرد.

غرقی با تأکید بر اینکه رسانه های معاند همچون اینترنشنال و بی بی سی دلشان برای مردم ایران نسوخته است، خاطر نشان کرد: اهداف دشمنان ایران مشخص است و آنها می خواهند ایران اسلامی کوچک شود؛ اما مردم ما بیدار هستند و با توجه به قدرتی که در نیروهای نظامی و انتظامی ما وجود دارد، مطمئنا خدشه ای به کشورمان وارد نمی شود و دشمنان بدانند که ملت ایران بسیجی است و هیچ گاه نخواهد گذاشت ذره ای از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار گیرد.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *