روز انتخابات خانوادگی کنار صندوق رأی می‌آییم

روز انتخابات خانوادگی کنار صندوق رأی می‌آییم

شهروند کوهبنانی گفت: در ۱۱ اسفندماه به‌صورت خانوادگی در کنار صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنم تا وحدت و همدلی خود را به نمایش بگذاریم.

روز انتخابات خانوادگی کنار صندوق رأی می‌آییم

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر » غلامرضا آبشناس یکی از شهروندان شهرستان کوهبنان گفت: با شرکت‌کردن و حضور پرشور در انتخابات به همگان نشان می‌دهیم که ما زنده و سلامت هستیم و آینده جامعه ایران اسلامی برایمان اهمیت دارد و این اتفاق مشت محکمی است به دهان کسانی که در راستای کم‌رنگ‌ کردن انتخابات و مأیوس کردن مردم گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: من یک ایرانی‌ام و می‌خواهم سرنوشت‌ کشورم را خودم تعیین کنم، پس رأی می‌دهم و از مردم عزیز ایران اسلامی خصوصاً شهروندان کوهبنانی درخواست می‌کنم در انتخابات مشارکت فعال و گسترده‌ای داشته باشند.

شهروند کوهبنانی ابراز کرد: هر چقدر میزان مشارکت و آراء مردم بالاتر برود رأی به نظام و محکم شدن پایه‌های جمهوری اسلامی ایران است پس حضور مردم در ۱۱ اسفند ماه در کنار صندوق‌های رأی مهم و سرنوشت‌ساز است.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بر شرکت در انتخابات و حضور حداکثری مردم در این عرصه تأکید دارند‌ پس همگان تکلیف شرعی دارند که در انتخابات شرکت کنند.

آبشناس افزود: بزرگترین اتفاقی که در انتخابات می‌افتد حفظ وحدت، همدلی و همراهی مردم با ولایت و رهبری، دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و حفظ خون شهدا و نه گفتن به تبلیغات بی‌اساس و دروغ دشمنان و بدخواهان نظام است که خیلی اتفاق بزرگ و زیبایی را برای آینده کشورمان رقم خواهد زد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در ۱۱ اسفندماه به‌صورت خانوادگی در کنار صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنم تا وحدت و همدلی خود را به نمایش بگذاریم.

انتهای خبر/ن

منبع: فارس

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور در زندان زرند با تمام زندانیان دیدار و به‌صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *