زائرانی که در روز شهادت حاج قاسم آسمانی شدند

زائرانی که در روز شهادت حاج قاسم آسمانی شدند

ثارالله انکوتی گفت: متأسفانه صدای بسیار مهیبی شنیده شد با سرعت خود را به سمت محل حادثه رساندم که زمین را از پیکر شهدا پوشیده دیدم.

زائرانی که در روز شهادت حاج قاسم آسمانی شدند

ثارالله انکوتی در گفتگو با گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی اقطاع خبر که از شاهدان عینی موج انفجار ترویستی، گفت: مسیر ورودی به گلزار شهدا از سمت ورودی مسجد فروزی قتلگاه بود.

وی ادامه داد: در موکب مشغول خدمت‌رسانی بودیم که متأسفانه صدای بسیار مهیبی شنیده شد با سرعت خود را به سمت محل حادثه رساندم که زمین را از پیکر شهدا پوشیده دیدم.

این خبرنگار حاضر در صحنه اذعان کرد: این اتفاق از ورودی گنبدجبلیه که زیر پل بود اتفاق افتاد تعداد زیادی شهدا بر روی زمین افتاده بودند، قتلگاه بود و خون در کف خیابان جاری شده بود.

انکوتی در حالی که گریه می‌کرد، گفت: زائران سردار سلیمانی ارباً اربا شده بودند و مقتلی دیگر را شاهد بودم.

وی ادامه داد: بمب اول عموم مردم را نشانه گرفته بود، در حالی که کمک به مجروحان بودند و من که در حال تهیه فیلم و عکس بودم، ناگهان بمب دوم در ورودی تخته دریا قلی‌بیگ منفجر شد. 

خبرنگار تسنیم اذعان کرد: ورودی دوم محل ورود خودروها بود که در اختیار نیروهای نظامی قرار داشت و از حساسیت بیشتری برخوردار بود، در این ناحیه بیشتر مأموران را به شهادت رساندند درحالی‌که چهره‌ها شناخته شده نبودند، این قسمت هم مردم بودند و هم ماموران،؛ اما شهادت زیادی وجود داشت.

این خبرنگار حاضر در صحنه اضافه کرد: در تخت دریا قلی‌بیگ تعداد شهداد بسیار بیشتر است، ضمن خسارت انسانی شاهد از بین رفتن خودروهای این منطقه نیز بودم.

انکوتی در پایان خاطر نشان کرد: کرمان با این حادثه تروریستی خونین شد و معلوم نیست دقیقاً چه عاملی باعث این اتفاق شد، کیف بود یا عامل انسانی که در حال بررسی هستند، اما هرچه بود دریای خون در طریق‌القاسم و ورودی تخت دریا قلی بیگ کرمان راه افتاد.

انتهای خبر/ طهماسبی

 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *