سپاه همواره حافظ ارزش های نظام و منافع مردم بوده است/ پیشرو بودن سپاه پاسداران در عرصه های مختلف

سپاه همواره حافظ ارزش های نظام و منافع مردم بوده است/ پیشرو بودن سپاه پاسداران در عرصه های مختلف

علی زینی وند گفت: من شاهد بودم که در عرصه های انتخابات مردمی، کرونا و غیره دیگر سپاه به عنوان یک نیروی حاکمیتی فراجناحی و مردمی حافظ ارزش های نظام و منافع مردم بوده است.

سپاه همواره حافظ ارزش های نظام و منافع مردم بوده است/ پیشرو بودن سپاه پاسداران در عرصه های مختلف

به گزارش اقطاع خبر؛ علی زینی وند عصر امروز در دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته پاسدار ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: امیدواریم تلاقی مبارک اعیاد شعبانیه با حلول سال نو، سال پر برکت و سال گشایش های بر گرفته از صبر و بردباری مردم ایران که در این سال های سخت، مشقت های زیادی در تداوم ایثارگری های انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تا به امروز سپری کرده اند، برای ملت ایران باشد.

استاندار کرمان ادامه داد: به حول و قوه الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و مقاومت مردم ایران به نظر می رسد در حال عبور گردنه سخت دیگری از انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم شاهد گشایش های باشیم که این گشایش ها ثمره شیرین صبر، بردباری و مجاهدت های ملت ایران است و همچنین امیدواریم این تلاقی، سال آینده سالی باشکوه تر از گذشته و سال سرافرازی ملت ایران و آرامش بیشتر در زندگی مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه سپاه ثارالله استان کرمان بدون ادعا و تبلیغات در حوزه های مختلف به ویژه در دو حوزه اخیر کرونا و سیل کنار دولت و مردم بوده است، ابراز کرد: وظیفه ماست که از همه پاسداران، جانبازان و آزادگان که در طول این سال ها خدمت کرده اند تقدیر کنیم و همچنین از همه شهدا، شهدای انقلاب و به ویژه شهدای ثارالله و در رأس آنها شهید سرافراز و پر افتخار سپهبد شهید سلیمانی یاد کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این ایام بهانه ای است که خدمات این نهاد مقدس را مرور کنیم، اظهار کرد: سپاه پاسداران امروز در دنیا یک نیروی سازمان یافته و حرفه ای نظامی در عرصه های جنگ با دشمنان است و به ویژه در عرصه بین المللی که نماد این حضور بین المللی سردار سلیمانی با پایه گذاری جنگ های مردمی، نامتقارن و استفاده از بسیج نیروهای مردمی در بهم زدن معادلات بین المللی اگر چه سپاه نماد همه این ها است؛ اما زمانی که نام سپاه را می بریم از بعد مردمی بودن و اینکه مردم سپاه را از جنس خود می دانند از دید مردم به عنوان یک نیروی نظامی به آن نگاه نمی شود.

زینی وند افزود: چرا که در دنیا نیروهای نظامی به دلیل پروتکل ها و چهارچوب های خاصی که دارند خیلی ممکن است با نیروهای مردمی، تشکلی و کف خیابان تطابق و همگنی در دنیا نداشته  باشد؛ اما سپاه این معادله را بر هم زده و منشا خدمات بسیاری در کشور شده است.

استاندار کرمان بیان کرد: این نهاد بعد از جنگ با ایجاد ساختار های سازندگی، قرارگاه خاتم الانبیا و دیگر قرارگاه اقدامات متعددی در سطح کشور انجام داده است و دنیا الان به سپاه به عنوان الگوی موفق اگر چه بر نمی تابند، به آن نگاه می کند و این موفقیتی است که تداوم این موفقیت بستگی به خود عزیزان سپاه دارد.

وی ابراز کرد: من شاهد بودم که در عرصه های انتخابات مردمی، کرونا و غیره دیگر سپاه به عنوان یک نیروی حاکمیتی فراجناحی و مردمی حافظ ارزش های نظام و منافع مردم بوده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: هرچه ایران پر آوازه تر می شود نیروها ما نیز باید ساختارهایشان را برای ایفا نقش های بزرگتر آماده کنند و این از عهده سپاه ساخته است و الحمدالله سپاه امروز در حوزه های مختلف فضای مجازی، تکنولوژی، نظامی، ابتکارات اقتصادی، تولید علم و دانش، ساختار سازی، محرومیت زدایی و دیگر حوزه های مختلف پیشرو و در کنار دولت و نظام بوده و ذیل تدابیر مقام معظم رهبری موفق بوده است.

انتهای پیام/م
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *