سپاه پاسداران برای خدمت به مردم از هیچکس اجازه نمی گیرد/ ما جانمان را برای مردم می دهیم

سپاه پاسداران برای خدمت به مردم از هیچکس اجازه نمی گیرد/ ما جانمان را برای مردم می دهیم

سردار حسین معروفی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران عباس انقلاب است، الگوی او عباس بن علی در کربلاست، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم از هیچکس اجازه نمی گیرد و ما جانمان را برای مردم می دهیم.

سپاه پاسداران برای خدمت به مردم از هیچکس اجازه نمی گیرد/ ما جانمان را برای مردم می دهیم

به گزارش اقطاع خبر؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته پاسدار ضمن عرض تبریک ایام شعبانیه گفت: چهار برنامه در حوزه گفتمان سازی در هفته پاسدار داریم که یکی دیروز در نمازجمعه بود، امروز اقدامات یکساله سپاه را تشریح خواهیم کرد، فردا بیعت پاسداران با فرمانده خود را برگزار می کنیم که در آن جلسه مباحث مبنایی را مطرح می کنیم و یک مصاحبه خبری در صدا و سیما خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه وفتی فلسفه وجودی سپاه را تبیین کنیم، مشخص می شود که چرا دشمن می خواهد سپاه را بزند، عنوان کرد: بعثت پیامبر اعظم(ص) برای مسلمین نیست؛ بلکه برای همه بشریت است؛ ۵۰ سال بعد از بعثت که به انحراف رفتند.

وی بیان کرد: امام حسین علیه السلام حقیقت دین و کربلا بقای دین خدا شد و ۱۴۰۰ سال بعد امام خمینی(ره) پیامبرگونه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و تشکیل حکومت اسلامی با رأی مردم بود دقیقا همان اقدام پیامبر در مدینه که پیامبر از انصار و مهاجر بسیج مردمی و سپاه تشکیل داد.

این مقام مسئول ابراز کرد: امام هم سپاهی را تشکیل داد به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه جمهوری اسلامی پس سپاه نطامی نیست که تنها در پادگان باشد.

وی افزود: ماموریت حفظ و حراست از این انقلاب و دستاوردهای آن را به سپاه سپرد؛ این رسالت سپاه است که امام راحل تبیین کردند و در قانون اساسی ثبت شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سپاه امروز در کنار ماموریت های امنیتی و نظامی ماموریت نرم و نیمه سخت هم بر عهده دارد، اظهار کرد: فلسفه وجود حاج قاسم در کشورهای اسلامی قانونی و تعریف شده است.

سردار معروفی تصریح کرد: فلسفه وجودی سپاه اعتقادی، انقلابی و مردمی است؛ کل کار سپاه و ماموریت های ذاتی آن براساس اعتقاد عمیق قلبی، انقلابی و جهادی عمل کردن برای مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: جمله ای را سلامی در سیل حمیدیه عنوان کرد” اگر نتوانیم با ابزار و امکانات جلوی سیل را بگیریم با تنمان می گیریم” این شعار نبود بلکه فلسفه وجودی سپاه است.

وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران عباس انقلاب است، الگوی او عباس بن علی در کربلاست، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم از هیچکس اجازه نمی گیرد و ما جانمان را برای مردم می دهیم.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام/م

 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *