شرکت بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان دختر کرمانی در مسابقات ورزشی

شرکت بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان دختر کرمانی در مسابقات ورزشی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان دختر کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه، منطقه ای و استانی در سال تحصیلی جاری خبر داد.

شرکت بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان دختر کرمانی در مسابقات ورزشی

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی اقطاع خبر  به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی با بیان اینکه اهمیت تربیت‌بدنی و ورزش برای رشد جسمی و روانی دانش‌آموزان الزامی و غیر قابل اجتناب است خاطر نشان کرد:  با توجه به لزوم گسترش ورزش بین دانش‌آموزان دختر، باید مسئولان استان بویژه مسئولان تربیت‌بدنی با استفاده از ظرفیت نهادهای دولتی و غیر‌دولتی نسبت به تحقق این مهم برنامه‌ریزی کنند.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش دانش‌آموزی به ویژه ورزش دانش‌آموزان دختر از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است از شرکت بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان دختر استان در مسابقات ورزشی درون مدرسه ای، منطقه‌ای و استانی خبر داد.

رضایی از آغاز عملیات ساخت ۱۲ سالن ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس دخترانه استان در یک‌سال اخیر خبر داد و افزود: افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس استان کرمان در دستور جدی اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بهره‌برداری از بیش از ۳۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در مدارس استان گفت: سرانه فضای ورزشی مدارس استان در یک‌سال اخیر رشد ۲۰ درصدی داشته است.

انتهای خبر/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *