شهیدان رجایی و باهنر؛ نمونه ای از دولتمردان، مردمی بودند/ هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات دولت است

شهیدان رجایی و باهنر؛ نمونه ای از دولتمردان، مردمی بودند/ هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات دولت است

مولوی عبیدالله شهیکی با بیان اینکه شهدای دولت نمونه ای از دولتمردان، مردمی بودند، گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین خدمات دولت است.

شهیدان رجایی و باهنر؛ نمونه ای از دولتمردان، مردمی بودند/ هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات دولت است

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با اقطاع خبر؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر و با بیان اینکه شهدای دولت نمونه ای از دولتمردان، مردمی بودند در خصوص دولت اسلامی در کلام و اندیشه معمار کبیر انقلاب گفت: امام راحل فرمودند” ما باید ببینیم که این ملتی که ماها را به این مقامها رسانده‌اند، از ما چه می‌خواهند و ما باید برای آنها چه بکنیم. از ما می‌خواهند که تمام این ارگانهایی که هستند، تمام این روسایی که هستند، از رئیس جمهور گرفته و نخست وزیر و وزرا تا وکلا و وزارتخانه‌ها و هر چه در آنها هست، اینها می‌خواهند که اینها همه در راه اسلام، که خواست ملت بود و همه کوشش‌شان برای اسلام بود و اسلام آنها را موفق کرد، اینها هم در همان طریق اسلامی راه بروند. طریق اسلامی این است که مستضعفین را حمایت کنند، بیشتر توجهشان به آنها باشد”.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: امام خمینی(ره) در سخنان خود به نکته کلیدی اشاره می کنند و می فرمایند” در طول تاریخ، حمایت حکومتها از قلدرها بوده است. شما هر حکومتی را که در این ۲۵۰۰ سال دوران ظلمت در نظر بگیرید، هر حکومتی هر چه عادل بوده، هر چه جنت مکان بوده در نظر بگیرید، آن وقت بروید سراغ وزرای او، که از چه طایفه‌ای بوده‌اند، آنهایی که بهره برمی‌داشتند از این ملتهای ضعیف، چه اشخاصی بودند، پیدا نمی‌کنید یک حکومتی که برای مستضعفان باشد، برای این کوچه و بازاریها باشد، برای این‌ پابرهنه‌ها باشد. هر چه بودند، برای ملک دارها بودند و برای قدرت دارها و برای سرمایه دارها و برای روسا و خانها، و هر چه بود برای آنها بود”.

وی در رابطه با اولویت های نقشه راه دولت در کلام مقام معظم رهبری ابراز کرد: رهبر فرزانه انقلاب همواره شاخصه های دولت اسلامی را بیان کرده و فرموده اند رابطه دولت و مردم باید خوب باشد؛ همچنین توصیه های پانزده گانه ای است که به دولت در عرصه های مختلف دارند.

مولوی شهیکی با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین خدمات دولت است، عنوان کرد: دولت سیزدهم خدمات و کارهای خوبی را انجام داده است و در هفته های اخیر شاهد سفر رئیس جمهور به استان کرمان بودیم که ایشان به نقاط مختلف استان سفر و به مشکلات مردم توجه کردند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه راه های نرفته خیلی زیاد است اما باید با دولت همکاری و همفکری کنیم، تصریح کرد: چون دولت مردمی است، سطح توقعات مردم نیز از این دولت بیشتر است و توقع دارند گرانی های موجود مهار شود.

وی خاطر نشان کرد: در شرق استان نیز کارها و اقدامات خوبی در حال انجام است و فرمانداران نیز پای کار هستند و بنده نیز از فعالیت فرماندار جوان و انقلابی شهرستان فهرج تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/م
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *