شهید مطهری، سردمدار جهاد تبیین و روشنگر ماهیت انقلاب بود/ ۷۷ واحد آموزشی سال آینده در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

شهید مطهری، سردمدار جهاد تبیین و روشنگر ماهیت انقلاب بود/ ۷۷ واحد آموزشی سال آینده در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر کل آموزش‌ و‌ پرورش استان کرمان از افتتاح و بهره برداری از ۷۷ واحد آموزشی در ابتدای سال تحصیلی آینده خبر داد.

شهید مطهری، سردمدار جهاد تبیین و روشنگر ماهیت انقلاب بود/ ۷۷ واحد آموزشی سال آینده در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

 به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به منظور اعلام استقلال آموزش و پرورش شهرستان جازموریان، بازدید از روند فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس و افتتاح یک مدرسه شش کلاسه به شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان سفر کرده است.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به محض ورود به شهرستان جازموریان با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

وی گفت: شهدا از عزیزترین دارایی خود گذشتند و آرامش و آسایش کنونی ما مدیون قطره قطره خون شهداست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس تاکید کرد.

بر پایه این گزارش، طی مراسمی با حضور ائمه جمعه رودبار جنوب و جازموریان، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، منوجان، رودبار جنوب و قلعه گنج در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مردم و مسئولان استقلال آموزش و پرورش شهرستان جازموریان اعلام شد.
 

شهید مطهری سردمدار جهاد‌تبین و روشنگر ماهیت انقلاب بود

حجت‌الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان در آئین معارفه اولین سرپرست اداره آموزش و پرورش جازموریان با تبریک انتصاب مهدی بامری پاک به سرپرستی آموزش و پرورش گفت: این انتخاب ارزشمند را در سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم را که قدمی است مهم برای شهرستان شدن جازموریان گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: شهید مطهری، از سردمداران جهاد تبیین  و روشنگر ماهیت انقلاب بود و وظیفه اصلی یک معلم هم همین است.
 

آموزش و پرورش بزرگترین و باارزش‌ترین سرمایه ملی است 

منصور شکراللهی در این مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین زیرساخت توسعه کشور است، خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جازموریان به عنوان اولین مدیریت در این شهرستان مستقل شد.

وی با تاکید بر اینکه هزینه در آموزش و پرورش مصرفی نیست بلکه سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت کشور است، بیان کرد: آموزش و پرورش پایه و اساس تحول در هر جامعه است که باید مورد توجه جدی مردم و مسئولان قرار گیرد.

شکراللهی با اشاره به نقش تاثیرگذار معلم در جامعه تاکید کرد: معلمان جازموریان باید در راستای تربیت نسلی متفکر، متعهد و کارآمد تلاش کنند، زیرا این شهر جدید التاسیس فقط با تفکر و همدلی و اتحاد ساخته می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، منوجان، رودبار جنوب و قلعه گنج در مجلس شورای اسلامی گفت: آینده درخشانی در انتظار مردم شهرستان جازموریان است زیرا علاوه بر ظرفیت‌های انسانی، اقتصادی و کشاورزی مسیر ترانزیتی استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است.
 

  ۷۷ واحر آموزشب در ابتدای سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری می‌رسد

رضا رضایی در این مراسم با اشاره به خدمات ماندگار دولت انقلابی در مناطق محروم گفت: توجه به عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی مهم‌ترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی با اشاره به جذب یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان کرمان بیان کرد: آموزش و پرورش استان کرمان در صدر استان‌های کشور در زمینه جذب اعتبارات سفر‌های استانی است.

رضایی از افتتاح و بهره برداری از ۷۷ واحد آموزشی در ابتدای سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: استاندارد سازی و ساخت فضای آموزشی مطلوب در شهرستان جدید التاسیس جازموریان در دستور کار است.
 

استقلال آموزش‌ و پرورش جازموریان اقدامی ماندگار در راستای توسعه و پیشرفت منطقه است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم شهروندی قانون مدار را تربیت کنیم بهترین مکان مدارس هستند زیرا دیر یا زود دانش‌آموزان مدارس به عنوان شهروند یا مسئول در جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

رضایی با اشاره به فاصله یک هزار و ۳۳ کیلومتری مدرسه در شمال استان با جنوبی‌ترین مدرسه استان گفت: استقلال آموزش و پرورش شهرستان جازموریان اقدامی ماندگار در راستای توسعه و پیشرفت این خطه زر خیز است.

بر پایه این گزارش، با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان مهدی بامری پاک به عنوان اولین سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.

انتهای خبر /پورحیدر

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

قیمت پایین محصول خون به‌دل کشاورزان کرده است و برخی‌ها معتقدند با قیمت موجود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *