ضرورت اقدام جدی برای مقابله با هجمه های دشمن علیه حجاب

ضرورت اقدام جدی برای مقابله با هجمه های دشمن علیه حجاب

معاون فرهنگی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان بر ضرورت اقدام جدی برای مقابله با هجمه های دشمن علیه حجاب در جامعه، توسط مردم متدین، روحانیت و مسئولین با روشهای دقیق دینی، علمی و قانونی تاکید کرد.

ضرورت اقدام جدی برای مقابله با هجمه های دشمن علیه حجاب

به گزارش اقطاع خبر؛ معاون فرهنگی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در گفتگویی با خبرنگار ما با موضوع اهمیت حجاب در جامعه، اظهار کرد: حجاب به عنوان یکی از احکام وجوبی اسلام است و مورد توافق فقهای همه مذاهب اسلامی می باشد.
مرضیه کهنوجی تصریح کرد: حجاب و پوشش در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، خانوادگی و …دارای آثار و فواید مثبتی است؛ در واقع حجاب، فرهنگی اصیل در جامعه اسلامی و پرچمی برای نظام اسلامی است.
وی افزود: پژوهش ها نشان می دهند که زنان با حجاب؛ رضایت جسمانی و عزت نفس بالاتری دارند و کمتر به خود اجازه می دهند با توسل به مواد آرایشی و مصنوعی خود را در معرض دید دیگران قرار دهند.
معاون فرهنگی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: زنان با حجاب به دیگران اجازه نمی دهند که با آنها به عنوان یک سرگرمی و ابزاری برای لذت جویی، برخورد نمایند.
وی بیان کرد: حجاب یک مسأله اجتماعی است؛این که عده ای اذعان دارند که پوشش من به خودم مربوط است از آثار و تبعات بی حجابی غافل هستند و یا خود را به خواب زده اند. مگر می شود مسأله به این مهمی را که نوعی رفتار اجتماعی است را منکر شد و به دیده ی مسأله شخصی به آن نگریست؟
مرضیه کهنوجی عنوان کرد: امروزه تلاشهای زیادی هم توسط عوامل داخلی و هم عوامل خارجی مخالف حجاب،جهت بی ارزش نشان دادن حجاب و پوشش مناسب انجام می شود و متاسفانه شاهد این مسأله هستیم که دارند به اهداف و مقاصد خودشان می رسند، چرا که در مسیر تضعیف حجاب تلاشهای بی وقفه ای را دنبال می نمایند و برای هرمخاطب و هر گروه سنی برنامه خاصی را دنبال می نمایند.
وی افزود: با تلاشی وصف ناپذیر و با برنامه ریزی های دقیق و موشکافانه ارزش و قداست حجاب دختران و زنان مسلمان را مورد هجمه قرار داده اند.در واقع یکی از دلایل اصلی موفقیت آنها استمرار و تلاش بی وقفه در این مسیر و توسل به انواع و اقسام ابزار و شگردها می باشد.
مرضیه کهنوجی خاطرنشان کرد: لذا می طلبد برای مقابله با این هجمه هر چه بیشتر مثلث؛ مردم متدین، روحانیت و مسئولین؛ کمر همت را ببندند و با روشهای دقیق دینی، علمی و قانونی برای مبارزه جدی اقدام نمایند.
انتهای پیام/
———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند

دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: تلاش دشمن برای استفاده از دهه هشتادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *