ضرورت تقویت پایه های شش ساله ابتدایی در مدارس

ضرورت تقویت پایه های شش ساله ابتدایی در مدارس

محسن خلیلی زاده رئیس آموزش و پرورش منطقه ماهان بر ضرورت تقویت پایه های شش ساله ابتدایی در مدارس تاکید کرد.

ضرورت تقویت پایه های شش ساله ابتدایی در مدارس

محسن خلیلی زاده رئیس آموزش و پرورش منطقه ماهان در گفتگو با ؛راه ارمان؛ گفت: مهمترین هدف خود را تقویت پایه های ابتدایی مدارس عنوان کرد و افزود: سرمایه گذاری بر روی پایه های ابتدائی و تقویت این دوره باعث می شود که ورودی های متوسط دوره اول و دوم دارای سطح علمی مناسبی شوند.
 

رئیس آموزش و پرورش منطقه ماهان با اشاره به اینکه در مسائل حوزه پرورشی با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در سطح منطقه نیازمند به پیگیری و فعالیت بیشتر در این بُعد هستیم.
 
وی هدف از تقویت حوزه پرورشی را رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین دانست و افزود: سند تحول بنیادین تاکید بر تربیت چند ساحتی دارد یعنی علاوه بر اینکه دانش آموزان در ساحت علمی و فناورانه آموزش می بینند بایستی در ۵ ساحت دیگر نیز همانند ساحت تربیت ،اعتقادی عبادی ،اخلاقی ،ساحت تربیت اقتصادی و حرفه ای ، ساحت زیبا شناختی و هنری، ساحت زیستی و بدنی و ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی پرورش پیدا کنند.
 
رئیس آموزش و پرورش منطقه ماهان تصریح کرد: توصیه بنده به مدیران مدارس این است اولویت فعالیت خود را به مسائل مرتبط با پرورشی اختصاص دهند.
 
رئیس آموزش و پرورش منطقه ماهان خاطر نشان کرد: با اجرای صحیح و کامل تمامی ساحت های تربیت در سطح مدارس ،حتماً با کاهش تارکان تحصیل که مولد آسیب های اجتماعی هستند و امروزه دغدغه و گریبانگیر خانواده ها شده اند روبرو خواهیم شد. 

انتهای پیام/ تاج الدینی 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *