طرح جمع آوری معتادین متجاهر در شهر راین اجرایی شد

طرح جمع آوری معتادین متجاهر در شهر راین اجرایی شد

قاضی دادگاه عمومی و انقلاب راین از اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهربه مناسبت عید نوروز در این شهرخبر داد.

طرح جمع آوری معتادین متجاهر در شهر راین اجرایی شد

محمد برزگر در گفتگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر» گفت: معتادین متجاهر جمع آوری شده و به  مرکز ترک اعتیاد راهی  شدند.

رئیس و قاضی دادگاه عمومی و انقلاب راین گفت: جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر و برخورد جدی با سارقان اموال مردم مهمترین مطالبه مردم این شهر  است.

وی ادامه داد: در راستای حفظ حقوق شهروندی، پیشگیری از وقوع بزه سرقت و مبارزه با اعتیاد، طرح جمع آوری این افراد در سطح شهر راین آغاز شده است.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح و در راستای اعمال ماده ۱۶ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، تعداد قابل توجهی (۱۵نفر مرد و ۲نفر خانم ) از معتادین متجاهر با همکاری پلیس و فرماندهی انتظامی راین  شناسایی و دستگیر شده و به مرکز ترک اعتیاد  استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این افراد در دوره سه ماهه در مراکز ترک اعتیاد بازپروری می شوند، گفت: وظایف سایر ارگانها، مانند بهزیستی و … در قانون پیش بینی شده است و از این دستگاه ها می خواهیم به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

ریاست دادگاه عمومی راین  بر اهمیت ساماندهی معتادان متجاهر از سطح شهر تاکید و خاطر نشان کرد: اولویت کوتاه مدت مبتنی بر ساماندهی معتادان متجاهر است؛ زیرا وجود این افراد در سطح جامعه، جلوه نامناسبی به شهرها می دهد، احساس امنیت را خدشه دار می اکند و مشکلات دیگری را نیز به دنبال دارد.

انتهای خبر/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *