عبور از همه مشکلات با ترویج فرهنگ رضوی محقق می‌شود

عبور از همه مشکلات با ترویج فرهنگ رضوی محقق می‌شود

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان گفت: اگر در جامعه فرهنگ رضوی به کمک رسانه‌ها گسترش پیدا کند، بسیاری از مشکلات جامعه قابل حل است.

عبور از همه مشکلات با ترویج فرهنگ رضوی محقق می‌شود

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ پیش از ظهر امروز اولین نشست هم‌اندیشی خبرنگاران و رسانه‌های استان کرمان با مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در محل بقعه متبرکه امام‌زاده محمد برگزار شد.

سعید کاظمی‌پور با بیان اینکه حدود ۶ سال است مجموعه خادمیاران رضوی در کشور ایجاد شده است گفت: هدف اصلی ما کمک به شکل‌گیری جامعه اسلامی است منظور همانی است که مردم برایش انقلاب کردند و خون دادند و رسیدن به این هدف باید از مسیر ترویج فرهنگ رضوی باشد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با اشاره به اینکه سیره همه اهل‌بیت(ع) یکسان است توضیح داد: فرهنگ رضوی را به این دلیل انتخاب کردیم که امام رضا(ع) ولی نعمت ما است و اگر در بین تمام اقشار مردم این فرهنگ گسترش پیدا کند بسیاری از مسائل و مشکلاتی که الان با آن دست به گریبان هستیم حل خواهد شد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در پیام خود به مناسبت شهادت حاج قاسم گفتند ایشان یکی از شاگردان مکتب امام بود و می‌دانیم که امام خمینی(ره) شاگردی از مکتب اهل بیت(ع) است پس همه به نوعی وصل می‌شوند به مکتب اهل بیت و ما یقین داریم با شاگردی در مکتب اهل بیت(ع) که منطبق بر اعتقادات مردم است می‌توان از همه مشکلات عبور کرد‌.

کاظمی‌پور با بیان اینکه یکی از کانون‌های رضوی خبر و فضای مجازی است عنوان کرد: اگر در جامعه فرهنگ رضوی به کمک رسانه‌ها گسترش پیدا کند، بسیاری از مشکلات جامعه قابل حل است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان خاطرنشان کرد: یکی از فرهنگ‌های رضوی، فرهنگ ایثار و فداکاری است که در دوران کرونا پرستاران و پزشکانی که داوطلبانه بین بیماران کرونایی حضور داشتند نمود پیدا کرد در واقع این همان روحیه ایثار است که این بار در عرصه سلامت خودش را نشان داد و می‌تواند به همه بخش‌های دیگر جامعه نیز تسری پیدا کند.

همچنین در پایان این نشست هم‌اندیشی از رسانه‌های برتر در عرصه ترویج فرهنگ رضوی تقدیر شد و پایگاه خبری «اقطاع خبر» رسانه برگزیده در بخش مصاحبه شناخته شد.

انتهای خبر/

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *