عفت زدایی از چهره زن ایرانی، مهمترین راهبرد جنگ نرم دشمن

عفت زدایی از چهره زن ایرانی، مهمترین راهبرد جنگ نرم دشمن

حجت‌الاسلام‌ رضا بامری کارشناس مذهبی در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده رودبار جنوب گفت: عفت زدایی از چهره زن ایرانی، مهمترین راهبرد جنگ نرم دشمن است.

عفت زدایی از چهره زن ایرانی، مهمترین راهبرد جنگ نرم دشمن

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اقطاع خبر، در آستانه آغاز هفته عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور  بانوان رودباری در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ رضا بامری کارشناس مذهبی در این مراسم زدودن حیا و عفت و گرفتن روح ایثار، ایمان و از خودگذشتگی از زنان و دختران ایرانی را از اهداف جنگ نرم دشمن برشمرد و تصریح کرد: تقویت حیا، عفت و شجاع بهترین راه برای مبارزه با نقشه‌های شوم دشمن در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

 
وی در ادامه به موضوع مهم حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: در الگوی غربی به زن تنها به عنوان ابزاری برای تامین امیال جنسی نگریسته می‌شود و در الگوی شرقی هیچ گونه قداستی برای زن در نظر گرفته نشده است، اما در الگوی اسلامی زن مظهر عطوفت، مهربانی، شجاعت و احساس مسئولیت است که بنای خانواده با حضور او دوام و قوام می‌یابد.
 
وی افزود: شما دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی هستید و نقش موثری در تربیت فرزندان و نسل آینده این مرز و بوم دارید، پس با حیا و عفت خود در تربیت فرزندان سالم برای این کشور بکوشید.
 
این کارشناس مذهبی اظهار کرد: قدرت‌های استکباری سلامت جسم، روان و اخلاقی افراد جامعه ما را هدف گرفته و به دنبال این هستند که به تدریج جامعه را آلوده کنند.
 
حجت الاسلام بامری تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف تنها به بانوان خلاصه نمی‌شود، بلکه همه باید در حفظ عفاف در جامعه تلاش کنند.
 
وی عنوان کرد: رعایت حجاب و عفاف یکی از اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در اصل از ضروریات پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.
 
حجت‌الاسلام‌ بامری در تشریح نقش و جایگاه زن در جوامع مختلف به ویژه جامعه اسلامی گفت: حجاب شناسنامه و هویت یک زن است.
 
وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما برای حفاظت و صیانت از عفاف و حجاب زنان، مادران و خواهران خود جان عزیز خود را نثار کردند اما در این برهه و در کمال امنیت و آرامش دشمنان قصد دارند حجاب زنان و دختران ما را بردارند، که براستی باید به دنبال دلایل این موضوع بود.
 
انتهای خبر/پورحیدر

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

قیمت پایین محصول خون به‌دل کشاورزان کرده است و برخی‌ها معتقدند با قیمت موجود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *