فرمانده انتظامی سیرجان فرزند همکار متوفی خود را تا مدرسه بدرقه کرد

فرمانده انتظامی سیرجان فرزند همکار متوفی خود را تا مدرسه بدرقه کرد

مرتضی امیر سبتکی فرمانده انتظامی سیرجان برنامه امسال تجلیل از مقام معلم را به همراهی فرزندان همکار متوفی از خانه تا مدرسه و تقدیر از معلمان آنان اختصاص داد تا کمتر دلتنگ پدر و مادر خود شوند.

فرمانده انتظامی سیرجان فرزند همکار متوفی خود را تا مدرسه بدرقه کرد

به گزارش آرمان کرمان؛ هر ساله با فرا رسیدن روز معلم ، بیشتر دانش آموزان با همراهی پدر و مادرشان راهی مدرسه می شوند تا از معلمان خود تقدیر کنند و در این میان فرمانده انتظامی سیرجان برنامه امسال تجلیل از مقام معلم را به همراهی با دو فرزند همکار متوفی خود اختصاص داد که بیست و چهارم اسفند سال قبل والدین خود را در یک سانحه رانندگی از دست دادند.
در این رابطه فرمانده و جمعی از کارکنان انتظامی شهرستان سیرجان با حضور در محله و منزل همکار متوفی سروان محمدرضا خراسانی ضمن دلجویی از فرزندانش دختر ۱۲ساله و پسر همکار خود را از خانه تا مدرسه وپیش دبستانی همراهی کردند و در ادامه با معرفی این دختر و پسر به دیگر دانش آموزان به عنوان فرزند همکار انتظامی خود ، از معلمان مدرسه آنها تجلیل کردند.

 مرتضی امیر سبتکی در این آیین گفت : ضمن پاسداشت مقام شامخ معلم جا دارد یاد همکار عزیزمان که سال ها با تلاش خود برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کرد را نیز گرامی بداریم و همواره در محیط مدرسه محله و خانواده طوری عمل کنیم که دو فرزند وی کمتر دلتنگ پدر و مادر خود شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان هچنین در دفتر معلمان و کلاس درس فرزندان این همکار حاضر شد و با پیگیری روند تحصیلی آنان در جمع همکلاسی هایشان گفت : پدر «مهدی و الناز» سال‌های زیادی با تلاش و کوشش شبانه روزی خود در راستای برقراری آرامش و امنیت همه ما و شما دانش آموزان و معلمان تلاش کرد تا ما با آرامش در کنار خانواده خود باشیم و در مدرسه درس بخوانیم.

گفتنی‌ است سروان محمدرضا خراسانی از کارکنان انتظامی سیرجان بیست و چهارم اسفند ماه ۱۴۰۰ به همراه همسرش در سانحه رانندگی محور سیرجان – بندرعباس جان خود را از دست دادند و یک دختر ۱۲ ساله و یک پسر پنج ساله از آنها به یادگار مانده است.

انتهای پیام/سعید

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

طلا فروش متخلف سیرجانی نقره داغ شد

طلا فروش متخلف سیرجانی نقره داغ شد

دادستان شهرستان سیرجان گفت: بیش از یک‌ونیم کیلوگرم طلای قاچاق در یک مجموعه طلافروشی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *