فعالیت بیش از ۲۵۰۰ جهادگر در ایام نوروز در استان کرمان/ تعامل با دستگاه های اجرایی برای تسهیل خدمت رسانی گروه های جهادی در سال ۱۴۰۱

فعالیت بیش از ۲۵۰۰ جهادگر در ایام نوروز در استان کرمان/ تعامل با دستگاه های اجرایی برای تسهیل خدمت رسانی گروه های جهادی در سال ۱۴۰۱

جواد جلالی گفت: در راستای سرکشی از گروههای جهادی در سطح استان روند ساماندهی و پشتیبانی از این گروههای جهادی در سال ۱۴۰۱با قوت بیشتر و استفاده از تمامی ظرفیت های به ویژه تعامل و هماهنگی با دستگاههای اجرایی در دستور کار سازمان بسیج سازندگی خواهد بود.

فعالیت بیش از ۲۵۰۰ جهادگر در ایام نوروز در استان کرمان/ تعامل با دستگاه های اجرایی برای تسهیل خدمت رسانی گروه های جهادی در سال ۱۴۰۱

جواد جلالی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان در گفتگو با اقطاع خبر در رابطه با فعالیت نوروزی گروه های جهادی گفت: بعد از برگزاری جلسه کارگروه بسیج سازندگی در اواخر اسفندماه سال گذشته و تشکیل قرارگاه خدمات رسانی نوروز در سازمان بسیج سازندگی کشور و فعال شدن قرارگاه عهد خدمت برای خدمت رسانی و هماهنگی و پشتیبانی از گروههای جهادی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴ قرارگاه در استان کرمان فعال شد.

وی ادامه داد: دو قرارگاه ملی در شهرستانهای قلعه گنج و ریگان و یک قرارگاه استانی در مرکز استان و ۱۱ قرارگاه منطقه ای وشهرستانی با اولویت شهرستانهای شرقی و جنوبی استان فعال شده است که در قرارگاه ریگان ۲۵ اسفندماه تا امروز ۱۵ گروه جهادی به تعداد ۳۰۰ جهادگر در قالب ۷ گروه بومی و ۸ گروه غیربومی از استانهای تهران، اصفهان و مازندران به خدمت رسانی مردم این مناطق مشغول هستند.

جلالی توضیح داد: در قرارگاه ملی قلعه گنج ۲۷ گروه جهادی به تعداد ۸۲۴ نفر در قالب ۱۲ گروه بومی و ۱۵ گروه غیربومی از استانهای یزد، تهران و قم به خدمت رسانی مردم مشغول هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به عرصه های فعالیت گروه های جهادی تشریح کرد: در احداث و تکمیل مدارس، احداث، مرمت و تکمیل منازل محرومین و ساخت سرویس بهداشتی و حمام مشارکت در پروژه های آبرسانی، موضوعات فرهنگی، کشاورزی، اشتغال و آموزشی محورهایی هستند که گروه های جهادی از ۲۵ اسفندماه در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

جواد جلالی افزود: در قرارگاه استانی ما قرارگاه دانشجویی با استفاده از ظرفیت ۳۰ گروه جهادی به تعداد ۷۰۰ نفر جهادگر در مناطق مروم زرند، بردسیر، بم، ریگان، جیرفت، رودبار، قلعه گنج و منوجان در تمامی عرصه های عنوان شده در حال خدمت رسانی هستند.

وی با برشمردن فعالیت های فرهنگی بسیج طلاب گفت: بسیج طلاب با استفاده از ظرفیت ۸ گروه جهادی به تعداد ۲۲۰ طلبه جهادگر در عرصه های فرهنگی، مذهبی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان و توزیع گوشت قربانی در حال خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار استان هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان ادامه داد: گروه های جهادی دانش آموزی با استعداد ۴۰۰ نفر جهادگر در قالب ۴۰ گروه جهادی در اکثر شهرستانهای استان مشغول به فعالیت بودند که عمده فعالیتهای آنها در حوزه تقسیم شادی، کمک های مومنانه، کاشت نهال و درختکاری است.

وی عنوان کرد: گروه های جهادی جامعه پزشکی با ۱۲۰ نفر جهادگر در ۸ شهرستان استان به ارائه خدمات تخصصی پزشکی و درمانی مشغول هستند که در قالب طرح شهید رهنمون شهرستانهای رفسنجان، زرند، جیرفت، بم، کرمان و بردسیر شهرستانهای هدف این گروه های جهادی بودند.

جلالی عنوان کرد: در راستای سرکشی از گروههای جهادی در سطح استان روند ساماندهی و پشتیبانی از این گروههای جهادی در سال ۱۴۰۱ با قوت بیشتر و استفاده از تمامی ظرفیت های به ویژه تعامل و هماهنگی با دستگاههای اجرایی در دستور کار سازمان بسیج سازندگی خواهد بود تا بتوانیم تا پایان سال در برنامه ها  ومناسبتهای مختلف با استفاده از شبکه گسترده گروههای جهادی بخش عمده ای از مشکلات مناطق محروم را حل کنیم.

انتهای پیام/ پاکاری

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *