فعالیت بیش از ۳۵۰۰ زرندی در عرصه صنایع دستی

فعالیت بیش از ۳۵۰۰ زرندی در عرصه صنایع دستی

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان زرند از وجود بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ هنرمند صنایع دستی در شهرستان به‌عنوان فرصت بزرگی نام برد.

فعالیت بیش از ۳۵۰۰ زرندی در عرصه صنایع دستی

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ محمد اسلامی گفت: نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۲۱ آذرماه جاری به میزبانی سیرجان در حال برگزاری است و صنعتگرانی از شهرستان زرند در رشته‌های سفال، سرامیک و تراش سنگ‌های قیمتی در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان زرند افزود: زرندی‌ها همیشه پای ثابت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی هستند و این نشان‌دهنده پیشرفت چشمگیر شهرستان در حوزه صنایع دستی است.

اسلامی در ادامه از ثبت تمام تعهدات اشتغال اداره میراث فرهنگی زرند تا پایان مردادماه امسال خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه به‌دلیل رونق بسیار خوب بخش صنایع‌دستی ما بسیار زودتر از پیش‌بینی‌ها به عدد تعهد اشتغال شهرستان دست یافته‌ایم.

وی از دستور فرماندار به ادارات و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی برای حمایت از تولیدات صنایع دستی هنرمندان زرندی خبر داد و گفت: این مسئله در رونق تولید و فروش صنایع‌دستی بسیار تاثیرگذار بوده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: این بدین معنا نیست که ما فقط منتظر جذب مشتریان از حوزه صنعت و یا ادارات باشیم بلکه هدف ما جذب مشتری از میان تمام اقشار و صنوف و در بین تمام ایرانیان است و دلیل حضور در نمایشگاه‌ها در این هدف نهفته است.

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *