فلستینیان خواب را از چشمان رژیم غاصب ربوده اند/بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند

فلستینیان خواب را از چشمان رژیم غاصب ربوده اند/بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم گفت : فلسطین فراموش شدنی نیست چرا که پاره تن اسلام است و مسلمین در روز قدس حمایت خود را در جهت حرکت‌های مقدس مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.

فلستینیان خواب را از چشمان رژیم غاصب ربوده اند/بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند

به گزارش اقطاع خبر؛ آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در شهرستان های استان کرمان برگزار شد؛ مشروح خطبه ها را در ادامه می خوانیم.

 امام‌جمعه نرماشیر؛تجربه‌ی ارتش در دوران دفاع مقدّس، تجربه‌ی انصافاً افتخار‌آمیزی بود و ارتش نقش های خوبی در این دوران ایفا کرد

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام‌جمعه شهرستان‌نرماشیر در خطبه های این‌هفته بیان کرد: ماه رمضان‌ماه مهمانی خداوند است از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

وی افزود:روزه بگیرید تا شیطان نتواند به شما غلبه کند و از گناه دور شوید.

خطیب جمعه نرماشیر باتوجه‌به شعار سال‌گفت: شعار‌سال را باید مسئولان و مردم‌عزیز با جدیت دنبال کنند و آن را عملی کنند, مسئولان باید در راستای شعار سال گام بردارند و آن را مهم‌بدانند.

روح الله ایرانژاد ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهموری اسلامی ایران‌‌اذعان‌کرد:تجربه‌ی ارتش در دوران دفاع مقدّس، تجربه‌ی انصافاً افتخار‌آمیزی بود و ارتش نقش های خوبی در این دوران ایفا کرد.

حجت الاسلام ایرانژاد افزود: همین دلیرمردان امنیت کشور را برقرار دارند,امنیّت برای یک کشور خیلی مهم است, گاهی در یک کشوری نان نیست، قحطی است، مشکلات هست، ناامنی [هم] هست؛ اگر به مردم بگویند نان میخواهید یا امنیّت، قطعاً امنیّت را ترجیح میدهند, قدر این امنیت را بدانید.

امام جمعه نرماشیر بیان کرد: دولت جدید آمده است به مردم خدمت کند و تا الان هم‌نشان داده است و ما همه شاهد آن هستیم,همه کمر بسته مثل یک جهادگر آمده اند تا به مردم نوکری کنند و در خدمت مردم باشند.

امام جمعه عنبرآباد: بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند/ دولت محترم تا این سنگ بنا و این زیرساخت را درست نکند حرکت پویا و جهادی و اقدام انقلابی صورت نخواهد گرفت

حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی و تبریک پیشاپیش میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام گفت: در بیان فضائل امام حسن مجتبی علیه‌السلام همین‌قدر که رسول خدا (صلی الله علیه و آله)  امام حسن را بر روی زانوی خودش نشاندند و فرمودند: این فرزند از من است که این مطلب گویای این حقیقت است که امام حسن (علیه السلام) مثل رسول مکرم اسلام جامع تمام فضائل الهی است. 

وی گفت: از مهم‌ترین صفات و ویژگی‌های امام مجتبی (علیه‌السلام) جود، احسان، گذشت و بردباری است همان چیزی که جامعه امروز ما به‌شدت نیازمند پیاده کردن سیره عملی ائمه هدی مخصوصاً سیره امام مجتبی است. 

امام جمعه عنبر آباد با اشاره به فرصت شبهای قدر ابراز کرد: از ظرفیت عظیم شبهای قدر که این مراسم در مساجد شهرستان عنبرآباد نیز برگزار خواهد شد، غافل نشویم و از کنار این ایام به سادگی رد نشویم، لیالی قدر، تعیین سرنوشت است و مهم‌ترین عمل در شب قدر تفکر و برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری است در این شب‌ها و ساعت‌ها بیاییم با خود و خدای خود خلوت کنیم و برنامه بریزیم و این برنامه‌ها را تحویل امام‌زمان بدهیم و بگوییم آقا ما به آینده خودمان این چیزها را می‌خواهیم. 

حجت الاسلام بامری با بیان‌اینکه شب قدر شب تحول، تغییر و تقدیر است افزود: بیندیشیم که چه داده‌هایی را تقدیم حضرت کنیم تا امام‌زمان امضا کند؛ یعنی ما باید اندازه‌هایی را مشخص و معین کنیم و به خدای متعال بدهیم، تا برای سال بعد مان تقدیرات خوب و زیبایی داشته‌باشیم. 

امام جمعه عنبرآباد با اشاره‌ای به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارگزاران نظام افزود: بعد از دو سال، امسال الحمدالله این دیدار انجام شد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را می‌توان نوعی مرامنامه اخلاق مسئولیت در نظام اسلامی دانست یکی از محورهای سخنان مقام‌معظم رهبری و توصیه‌های ایشان به مسئولان و دولت محترم، انقلابی و مردمی ماندن این دولت بود و یک مصداق مردمی بودن را سفرهای استانی دولت نام بردند و آن را کار خوب و گره‌گشا دانستند‌.
 
وی فرصت حضور بین مردم و ارتباط مستقیم با مردم را بسیار مغتنم دانست و افزود: مسئولان و مدیران باید برای گره‌گشایی از امور مردم از این فرصت حداکثر استفاده را ببرند چراکه فرصت‌ها بسیار زود گذرند. 

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: بیست و نهم فروردین مصادف است با ۱۶ رمضان روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی که گرامی می‌داریم این مناسبت را و خداقوت داریم خدمت همه ارتشیان عزیز و نیروی زمینی که حقیقتاً به فرموده مقام‌معظم رهبری” ارتش یک سرمایه و ذخیره و اندوخته برای ملت ما است”. 

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: یکی از وعده‌های رئیس‌جمهور محترم در راستای شفافیت‌سازی و انتشار اسامی ابر بدهکاران بانکی بود که الحمدلله گام اول برداشته شد که جای تقدیر دارد، اما قطعا این اقدام کافی نیست و باید با گام‌های بعدی تکمیل شود. 

وی افزود: در زمینه مبارزه با فساد نوع برخورد قوه قضائیه و مواجهه با آن باید به‌گونه‌ای باشد که بازدارندگی لازم را برای جلوگیری از تکرار این اقدامات فساد آلود داشته باشد. 

امام جمعه عنبرآباد گفت: طبق فرمایشات خود رئیس‌جمهور محترم که بارها هم تکرار کردند این‌که بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند بسیار خوب اتفاقاً این مطالبه مردم هم هست مردم برای تحقق همین موضوع رای دادند، برای تغییر و تحول رای دادند و همچنان مردم منتظر هستند و مطالبه تغییر دارند اما می‌بینند که قطار تغییر و تحول بسیار بسیار کند حرکت می‌کند و بعضاً هم متوقف است و از آن طرف زمان هم به‌سرعت درحال سپری شدن و سرعت‌عمل دولت محترم دولت انقلابی و مردمی در تغییر و تحول مدیریتی کند است امیدواریم به‌زودی سرعت بگیرد و شاهد تحولات و تغییرات مدیریتی به نفع مردم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری عنوان کرد: بارها گفتیم ادامه این روند به ضرر مردم است، لذا دولت محترم تا این سنگ بنا و این زیرساخت را درست نکند حرکت پویا و جهادی و اقدام انقلابی صورت نخواهد گرفت بدون کادر قوی و کارآمد و منسجم و مردمی و انقلابی رشد و پویایی و حرکت حاصل نمی‌شود لازم است دولت انقلابی در موضوع تغییرات و تحولات مدیریتی تصمیمات انقلابی و اقدام انقلابی صورت دهد ان‌شاءالله.

امام جمعه جیرفت:امروز فلسطینی‌ها در مرکز حکومت جعلی رژیم صهیونیسی آرامش را از این غاصبان گرفته‌اند

 حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: ما باید در اخلاق و رفتارهای اجتماعی سرآمد عمل نمائیم و نسبت به این حُسن خلق توجه ویژه‌ای شود.

امام جمعه جیرفت شب قدر را شب امام زمان (عج) عنوان کرد و افزود: ما باید برای شب‌های قدر آمادگی لازم را جهت بندگی و عبودیت بیشتر فراهم آوریم و بهترین عمل در این ایام تفکر و اندیشیدن است که به واسطه این تفکر باید متحوّل و متغیر شویم.

وی بیان کرد: شب قدر به اخلاص و تفکر در اعمال و رفتار خود را در اولویت عبادات خود قرار دهیم که برای برنامه‌ریزی آینده بسیار مؤثر است و در این شب‌های عزیز غفلت ننمائیم.

حجت الاسلام والمسلمین تارم ابراز کرد: اعمال و رفتار ما در این شب باید مورد تأئید و رضایت امام زمان (عج) قرار گیرد لذا باید زمینه آن را فراهم کنیم.

خطیب نماز جمعه شهرستان جیرفت ابراز کرد: فلسطین فراموش شدنی نیست چرا که پاره تن اسلام است و مسلمین در روز قدس حمایت خود را در جهت حرکت‌های مقدس مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.

وی افزود: امروز فلسطینی‌ها در مرکز حکومت جعلی رژیم صهیونیسی آرامش را از این غاصبان گرفته‌اند.

امام جمعه جیرفت افزود: مردم به اندازه توان در طرح کمیته امداد برای اطعام نیازمندان و اکرام ایتام مشارکت کنند.

انتهای پیام/

 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *