قدرت درونی جریان مقاومت، موجب حرکت رو به رشد این محور شده است

قدرت درونی جریان مقاومت، موجب حرکت رو به رشد این محور شده است

عضو شورای شهر کرمان گفت: قدرت درونی جریان مقاومت موجب حرکت رو به رشد و بالندگی این جریان شده است.

قدرت درونی جریان مقاومت، موجب حرکت رو به رشد این محور شده است

محمود بابایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ با اشاره به روز جهانی قدس و اتفاقات اخیر در رژیم صهیونیستی گفت: اتفاقات داخلی اسرائیل جدی‌تر شده است، اختلافاتی در بین کابینه و سیاست‌مداران است و همچنین اختلافاتی در بین مردم به‌وجود آمده است.

عضو شورای شهر کرمان ادامه داد: در چهار سال اخیر هیچ دولت با ثباتی در اسرائیل فعالیت نکرده‌ است و هر دولتی که می‌آمد یا ائتلاف حداقلی را می‌توانست کسب کند و یا سعی می‌کردند با چشم‌پوشی حکومت را بپذیرند؛ به‌طور کلی در چند سال اخیر رژیم صهیونیستی نتوانستند دولت مسلط و با قدرت کامل داشته باشند.

وی بیان کرد: رژیم کودک‌کش اسرائیل وعده‌هایی که داده بودند را نتوانستند عملیاتی کنند و این مسئله در چند سال اخیر نارضایتی‌هایی را به دنبال داشته است.

استادیار بخش علوم سیاسی دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: خاورمیانه، آبستن رخدادهای زیادی است و مردم در سرزمین‌های اشغالی که زیر مجموعه رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند، احساس می‌کنند که دولت نتوانسته، امنیت و رفاهی که وعده داده بود، ایجاد کند و آرمان‌شهری که ترسیم کرده بود را به سرانجام برساند و همچنین بعضا سیاست‌هایی که از سوی دولت ابلاغ و اعلام می‌شود، نگرانی‌هایی را به وجود می‌آورد.

بابایی افزود: اختلافات بین مردم رژیم صهیونیستی جاری و ساری شده است و همچنین اختلافات سیاسی در گروه‌های شرق‌گرا و غرب‌گرا رژیم صهیونیستی رخ داده است و از سوی دیگر تحرکاتی را خارج از سرزمین‌های اشغالی می‌بینیم که به نظر می‌رسد که این تحرکات، برای سرپوش گذاشتن به تحرکات داخلی است و می‌خواهند به مردم القا کنند که باید وحدت‌مان را حفظ کنیم که در این زمینه موفق نبوده‌اند.

عضو شورای شهر کرمان عنوان کرد: از سوی دیگر در جریان مقاومت، شاهد اتحاد روز افزون و بیشتری هستیم. محور مقاومت در جریان ارتباط‌گیری گروه‌های مقاومت خارج از فلسطین و فرامنطقه‌ای شدن آن موفق عمل کرده است.

وی با تأکید بر این‌که قدرت درونی جریان مقاومت موجب شده است که شاهد حرکت رو به رشد و بالندگی این جریان باشیم، گفت: اختلافات در رژیم صهیونیستی بسیار بارز است و انسجام و اتحاد در جریان مقاومت مشهود است که این مهم، آورده بسیار خوبی را برای جریان مقاومت رقم خواهد زد.

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *