قربانی ۵۴راس گوسفند میان نیازمندان توسط سپاه ناحیه رودبارجنوب

قربانی ۵۴راس گوسفند میان نیازمندان توسط سپاه ناحیه رودبارجنوب

همزمان با عید قربان ۵۴راس گوسفند و یک راس دام سنگین توسط سپاه، خیرین و گروههای جهادی بسیج تهیه و پس از قربانی بسته‌بندی و از طریق حوزه های مقاومت در مناطق روستایی و شهری رودبار جنوب توزیع شد.

قربانی ۵۴راس گوسفند میان نیازمندان توسط سپاه ناحیه رودبارجنوب

به گزارش خبرنگار “اقطاع خبر”از رودبارجنوب،سپاه همواره در مواقع سختی به کمک مردم شتافته است و در برهه‌های حساس حضور این ارگان دلسوز در کنار مردم مثمر ثمر بوده است و از زمان شیوع بیماری کرونا نیز شاهد برگزاری رزمایش‌های مختلف کمک‌های مؤمنانه به تبعیت از سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه سپاه پاسداران بودیم.

همزمان با سالروز عید سعید قربان صدها بسته گوشت قربانی از نهادهای حمایتی سپاه، خیرین و گروههای جهادی  بسیج در بین نیازمندان رودبارجنوب توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: با تلاش گروههای جهادی بسیج و خیرین۵۴ راس گوسفند و یک راس دام سنگین در این شهرستان قربانی شد. 

وی ادامه داد: گوشت های قربانی پس از بسته‌بندی با رعایت مسائل بهداشتی از طریق بسیج بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر مناطق روستایی و شهری این شهرستان توزیع شد.

حاجب تصریح کرد: امروز میدان جبهه از تانک و توپ تغییر کرده و جبهه‌های کمک‌های مؤمنانه، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، کمک به هم‌وطنان و… به همت بسیجیان، گروه‌های جهادی و با کمک مردم عزیزمان در سراسر کشور و شهرستان رودبارجنوب فعال است.

انتهای پیام/پ

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

فروش گوجه دل کشاورزان رودباری را خون کرد 

قیمت پایین محصول خون به‌دل کشاورزان کرده است و برخی‌ها معتقدند با قیمت موجود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *