قوه قضائیه مقتدرانه نسبت به کشف حجاب برنامه‌ریزی شده، برخورد کند

قوه قضائیه مقتدرانه نسبت به کشف حجاب برنامه‌ریزی شده، برخورد کند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه می‌خواهیم با اقتدار و با صلابت مقتدرانه نسبت به کشف حجاب برنامه‌ریزی شده، برخورد کند.

قوه قضائیه مقتدرانه نسبت به کشف حجاب برنامه‌ریزی شده، برخورد کند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی ظهر امروز در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در محل مصلی امام علی علیه‌السلام شهر کرمان گفت: زمانی که این اجتماع عظیم و حضور دو هزار نفر از دختران و بانوان اصفهان با انگیزه و پرشور را دیدم و زمانی که اتوبوس‌های پارک شده در محوطه مصلی را مشاهده کردم، یاد صحنه‌های دوران دفاع مقدس افتادم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خطاب به بانوان حاضر در جلسه ادامه داد: حضور شما، همان جهاد دفاع مقدس است که شکل این جهاد امروزه متفاوت شده است؛ امروز دوره‌ای است که خواهران پیشتاز عرصه جنگ هستند.

وی با بیان این‌که بسیاری از صحنه‌ها، صحنه جهاد است که در آن صحنه‌ها می‌توانید با حضور مومنانه، با اقتدار و با اراده نقش‌آفرین باشید، عنوان کرد: دشمنان در ۶ ماه گذشته تلاش کردند تا القا کنند که بانوان ما از حجاب برگشته‌اند؛ اما تجمع امروز شما از اصفهان در شهر کرمان که یک جهاد است.

رسایی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر بسیاری گمان می‌کردند که کار نظام تمام شده است؛ در حالی که رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما از این مسئله عبور می‌کنیم و عبور کردیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این‌که دست رسانه‌های دشمن خالی است و عقب‌نشینی کرده‌اند و حضور شما در عرصه‌های مختلف نشان داد که ما می‌توانیم، ابراز کرد: امروز حجاب شاخص، شعائر و جبهه است، زمانی که شعائر بر ملتی حاکم باشد و پرچم آن به اهتزاز درآمده باشد، نشان می‌دهد که ملت زنده است؛ روزه، اذان، صلوات، مجالس جشن و عزا برای اهل بیت علیهم‌‌السلام، اربعین و حجاب شعائر است به این معناست خون اسلام در رگ‌های ما جاری و ساری است.

وی با تأکید بر این‌که حجاب برنامه‌های دشمنان دین خدا و انسانیت را بر هم زده است، اظهار کرد: دشمنان در تلاش بودند تا از زن به عنوان ابزار تبلیغات استفاده کنند و حجاب، تودهنی به این برنامه زده است.

رسایی با بیان این‌که حجاب نشان که بانوان باحجاب، بدون آن‌که خود را عرضه کنند، می‌توانند در علوم و عرصه‌های مختلف پیشرفت کنند، گفت: دشمنی، دشمنان با حجاب تمام نشدنی است و اتفاقات ۶ ماه گذشته اولین و آخرین نبوده است و با غیرت جامعه متدین توانستیم دشمن را عقب بزنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: دشمن می‌خواهند ملت ایران را با استفاده از فضای مجازی مقابل هم قرار دهند و این‌گونه القا کنند که اکثریت بانوان به حجاب معتقد نیستند و اصطلاح حجاب اجباری را تعریف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که نباید القا دو دستگی شود؛ این به این معنا نیست که از واجب چشم‌پوشی کنیم؛ ما از حجاب دست بر نمی‌داریم؛ ما بین مردمی که غفلت کشف حجاب می‌کنند با کسانی که مروجان کشف حجاب هستند، تفاوت قائل هستیم و از قوه قضائیه می‌خواهیم با اقتدار و با صلابت مقتدرانه نسبت به کشف حجاب برنامه‌ریزی شده، برخورد کند.

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *