قیام ۹ دی‌ماه، کشور را به ثبات و امنیت رساند

قیام ۹ دی‌ماه، کشور را به ثبات و امنیت رساند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: قیام نهم دی‌ماه به‌صورت خودجوش و مردمی در سال ۱۳۸۸ رقم خورد و تمامی مسائلی که فتنه‌گران عنوان کرده بودند، پنبه شد و جمهوری اسلامی ایران را به نقطه ثبات، امن و آرامش رساند.

قیام ۹ دی‌ماه، کشور را به ثبات و امنیت رساند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ ضمن گرامیداشت نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: در آن سال‌ها در منطقه و کشورهای آسیا میانه، بحث انقلاب‌ها مخملی و رنگی شکل گرفته بود و ما نیز مشمول، انقلاب‌های رنگی جورج سورس قرار گرفتیم و با انتخابات سال ۸۸، و مسائل ایجاد شده پس از آن، غربی‌ها از این فرصت موج‌سواری کردند و متأسفانه نقشه‌هایی که غربی‌ها، آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی کشیده بودند، عملی شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدامات غربی‌ها در سال ۸۸ باعث گسست در جامعه شد و وحدت ملی در آن سال، آسیب دید و کشور هزینه‌های بسیار زیادی داد و اختلافات شدیدی رخ داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در آن سال کشور در معرض خطر جدی قرار گرفت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین صبر، حوصله، ایستادگی و استقامت معظم‌له بر این مهم که تنها قانون باید اجرا شود و همگان باید از قانون تمکین کنند، بود که کشور را نجات داد.

وی عنوان کرد: تقریبا ۹ ماه کشورمان در معرض خطر فتنه در سال ۱۳۸۸ قرار گرفت تا آنکه فتنه‌گران دچار اشتباه فاحشی شدند و مقدسات مردم را مورد حمله قرار دادند؛ آنان به عاشورا توهین کردند، قرآن سوزاندند، پرچم عزای سیدالشهدا علیه‌السلام را به آتش کشیدند و مردم در این شرایط متوجه شدند که این اتفاقات تنها به‌خاطر انتخابات و تقلب نیست، بلکه آنان به جنگ به خدا و دین خدا رفته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: در آن شرایط نقاب از فتنه‌گران کنار رفت و در این شرایط نهم دی‌ماه روز بزرگ و تاریخی برای کشورمان ماندگار شد و حقیقتا این روز انقلاب محسوب می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قیام نهم دی‌ماه به‌صورت خودجوش و مردمی در سال ۱۳۸۸ رقم خورد و تمامی مسائلی که فتنه‌گران عنوان کرده بودند، پنبه شد و جمهوری اسلامی ایران را به نقطه ثبات، امن و آرامش رساند.

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *