ماموریت های سپاه با الگو پذیری از سیره امام حسین (ع) انجام می شود

ماموریت های سپاه با الگو پذیری از سیره امام حسین (ع) انجام می شود

محسن اسماعیل زاده فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه گفت: رسالت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است که از همان ابتدای شکل گیری انقلاب و تاکنون و با همت جوانان متعهد، مخلص و انقلابی و با تاسی و الگو پذیری از سیره، منش و رفتار حضرت امام حسین‌ علیه السلام توانسته این ماموریت خطیر و سنگین را به نحو احسن و شایسته انجام دهد.

ماموریت های سپاه با الگو پذیری از سیره امام حسین (ع) انجام می شود

به گزارش اقطاع خبر از ارزوئیه محسن اسماعیل زاده فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه به مناسبت روز پاسدار در مراسم نماز جمعه گفت: رسالت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است که از همان ابتدای شکل گیری انقلاب و تاکنون و با همت جوانان متعهد ، مخلص و انقلابی و با تاسی و الگو پذیری از سیره، منش و رفتار حضرت امام حسین‌ علیه السلام توانسته این ماموریت خطیر و سنگین را به نحو احسن و شایسته انجام دهد.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه افزود: هر چند وظیفه سپاه به عنوان یک نهاد نظامی در کنار سایر نهادهای نظامی و انتظامی ایجاد امنیت و حفظ آن می باشد اما امروزه به حول قوه‌ الهی و با حمایت های مادی و معنوی افراد حقیقی و حقوقی توانسته در سایر عرصه ها از جمله سازندگی ، محرومیت زدایی ، خدمات اجتماعی ، فرهنگی و غیره ورود کند و اقدامات در خور توجه‌ برای مردم عزیز کشورمان به ویژه محرومین به انجام برساند.

اسماعیل زاده گفت: در سالی که گذشت در سطح شهرستان علاوه بر بحث امنیت در زمینه های مختلف سازندگی و محرومیت زدایی و فرهنگی اجتماعی و فضای مجازی و تعلیم و تربیت اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه افزود: تهیه ۱۵ سری جهیزیه برای افراد نیازمند ، توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان ، سه میلیارد تومان وام قرض الحسنه به بسیجیان، راه اندازی ۱۰ کارگاه اشتغال زایی ، آب رسانی به یک روستا ، تهیه ۴ سری لوازم خانگی به نیازمندان ، آب رسانی به دو مدرسه ، توزیع ۱۶۰ چراغ گرمایشی به نیازمندان ، توزیع ۴۰۰ بسته گوشت گرم و ۵۰۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان، تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته فرهنگی در بین نیازمندان ، تشکیل ۲ تعاونی تولیدی ، ساخت ۱۰ سرویس بهداشتی برای افراد نیازمند ، توزیع میوه در شب یلدا بین نیازمندان، راه اندازی ۳ مدرسه توسط گروه های جهادی ، ساخت و بهسازی منازل نیازمندان ، برگزاری مراسمات مختلف در سطح شهرستان با همکاری سایر ارگان ها ، برگزاری مراسم ازدواج آسان ۸۰ زوج و برگزاری طرح کرامت از جمله اقدامات انجام شده سپاه ارزوئیه در یک سال گذشته می باشد.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

سد زردشت؛ بلاتکلیفی 14 ساله در سایه کم‌آبی شدید – #توسعه_بافت در انتظار عملیات احیا

شهرستان بافت که زمانی به عنوان جواهری سبز در قلب کرمان می‌درخشید، اکنون با توقف پروژه سد زردشت و بحران عمیق کم‌آبی، در آستانه فراموشی چشم‌انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به دوران شکوفایی است. با گذشت 14 سال، آیا زمان آن نرسیده که مسئولین به فریاد این طلای سبز پاسخ دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *