متعرضین به ماموران فراجا در فهرج دستگیر شدند

متعرضین به ماموران فراجا در فهرج دستگیر شدند

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از دستگیری دو نفر از متمردین و متعرضین به ماموران فراجا خبر داد.

متعرضین به ماموران فراجا در فهرج دستگیر شدند

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ امیرحسین بهجتی اظهار کرد: ماموران فراجا در راستای اجرای یک حکم قضایی نیابتی از شهرستان ریگان، ضمن مراجعه به منزل متهم مربوطه جهت توقیف و انتقال خودروی متهم، با امتناع، اعتراض و تمرد متهمان روبرو شده و در پی این ماجرا یکی از افراد قصد خلع سلاح مامور انتظامی را داشته است.
 

وی با اشاره به این مطلب که متهم قصد جلوگیری از انتقال خودرو به پارکینگ و فرار با خودرو به شهرستان‌های همجوار را داشته، تاکید کرد: در این راستا ضمن تمرد از دستور ماموران، یکی از ماموران انتظامی را تا مسیری با خود برده و موجب مجروحیت یکی از ماموران انتظامی حاضر در صحنه نیز شده است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج تصریح کرد: در نهایت ماموران فراجا در یک عملیات تعقیب و گریز، توانستند خودروی مذکور را متوقف و به پارکینگ منتقل نمایند.

بهجتی با اشاره به این مطلب که دستور توقیف این خودرو در پرونده ای با موضوع محکومیت مالی صادر شده، بیان کرد: در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه و تاکیدات رئیس کل دادگستری استان کرمان مبنی بر لزوم برخورد قاطعانه با متعرضین به ماموران فراجا، دو نفر از متمردین و متعرضین به مامورین فراجا در شهرستان فهرج که در حین انجام وظیفه بودند؛ بازداشت شدند.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی براساس قانون، همواره حامی و پشتیبان نیروهای تلاشگر فراجا در اجرای ماموریت‌های محوله است و با متعرضین با جدیت برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *