متن وصیت‌نامه شهید علی دهقان‌رجبی

متن وصیت‌نامه شهید علی دهقان‌رجبی


به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«اقطاع خبر»؛ شهید «علی دهقان‌رجبی» چهارم فروردین ۱۳۴۲، در شهرستان رفسنجان به دنیا آمد. وی تا سوم متوسطه درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و یکم آذر ۱۳۶۳، در جاده بهبهان – آغاجاری دچار سانحه رانندگی شد و به شهادت رسید.

در ادامه بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید را می‌خوانیم.

در سخت‌ترین آتش دشمن قرار گرفته‌ایم و اما خواست خدا نبود و این اجازه را به خودم دادم که در اختیار ولایت الله باشم، اولا از خدا می‌خواهم که در این راه خودش من را یاری کند و به او سوگند یاد می‌کنم که همیشه تا آخرین نفس در راه مقدس او و دین مستحکم و جان بر کف و راه او فداکاری کنم.

خدا را شاهد می‌دانم که در این راه کورکورانه قدم برنداشتم و از روزی که یگانگی را شناختم، در قلبم جرقه‌ای از ایمان محمدی فوران شده از همه چیز گذشتم و به او پیوستم. ای برادر هوشیار باش، امروز تمام جنایت‌کاران شرق و غرب دست در دست داده‌اند بر علیه اسلام. اسلامی همیشه از وحی و معجزه دین خدا که چندین هزار سال سابقه داشته.

ای برادر، معیارهایی که امام و امیدهایی که ایشان در اختیارت می‌گذارند ادامه بده و برای امام(ره)، خداوند را دوست‌دار، کسی که دوست می‌دارد دوست خدا را. شما که رنج‌ها کشیده‌اید ولی خسته نشده‌اید درودتان باد. سلامتان باد.

ای مادر حلالم کن و ای مادر مبادا گریه بکنی که دشمن شاد شود و از تو می‌خواهم زینب وار که در سوگ حسین دشمن را خوار و زبون کنی. ای مادر و پدر به شما تعلق ندارم، ای مردم شما را بخدا خمینی را تنها نگذارید.

ای پدر من تا می‌توانی مجلس یادبود نگیرید و برایم عکس چاپ نکنید و به برادرانم سفارش کنید که جبهه را ترک نکند و انتقام خود من را از این مزدوران فاسد بگیرید.

انتهای خبر/م

  https://armanekerman.ir/vdceen8zfjh8xfi.b9bj.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *